Straf for falske anklager i børnesager
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. .
#25: Janus skovsted - Hvad med de fædre virkelig DER MISBRUGER. .
nu er denne her underskrift side omkring falske anklager hvor forældrene lyver og ikke skal kunne gøre dette uden straf hvis det er bevist ....
Jeg støtter, fordi jeg ser at både Norge og Danmark sliter med mye av de samme problemene! Når falske anklager og løgner lønner seg i barnesaker, ja da er det virkelig noe feil. Oppfordringen blir: Våkn opp, gjør noe med problemet! Tobias
Har skrevet under på denne men ville i første omgang blot ønske at disse myndigheder lod være med at belønne dem der kom med disse anklager.
fordi børn har ret tll både en mor og en far, hvis vi taler om at begge forældre er lige gode til at varetage børns omsorg
Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at så mange børn må undvære den ene af forældrene -på grund af falske anklager.
Re:
den situartion kender vi fuldt ud min mand og jeg . Så hamrende ærgerligt
Held og lykke med arbejdet :-)
Jeg mener hvis der kommer alvorlige anklager som incest , ja så skal børnene fjernes fra begge forældre mens der undersøges om der er hold i anklagerne.
Det tror jeg vil forhindre mange falske anklager fra f.eks en jaloux mor
| This discussion has been closed. |
Fordi intet barn skal lide som Oliver. Danske myndigheder understøtter voldsmand og "hjælper" med at stjæle børn. https://sites.google.com/site/thedanishtrap/europa-1