Støtte til lokal vejbod
Kontakt forfatteren af dette andragende
Havde man sat boden i en tilfældig vejkant, kunne jeg forstå problematikken.. Men da den står på egen grund giver det for mig ingen mening overhovedet, at der skulle være et problem..
Jeg kan godt se, at selve bodfn ikke er ren natur, men grim eller misligholdt er den jo ikke..
Jeg begynder godtnok at prise mig lykke for at jeg som Dansk statsborger opgav Danmark for 3 år siden og flyttet væk fra Danmark alle de regler og love mm er ikke til at holde ud kommunerne jagtede mig væk fra DK. Her i US knap så mange regler man må noget mere her uden at søge om tilladelse først mere frihed. Pøj pøj med boden håber og ber til at den får lov at blive
Re:
Ja, folk burde reagere, ligesom i sagen om Jensens Bøfhus. Man droppede simpelthen atspise der.
Drop ethvert bidrag til DN, så de måske kan komme ned på jorden, og tænke som almindelige mennesker.
Mange har nævnt den elmast, der står i nærheden. Den vil DN naturligvis IKKE kæmpe for at få fjernet, det er sgu for besværligt. Næh gå efter den lille mand, det er mega meget nemmere. Skam jer så...DN
This comment has been removed by the person who wrote it.
Jeg skriver under på det her, fordi det såre simpelt er i peditesse afdelingen. En jordbærbod med et såkaldt "reklameskilt", noget som Naturfrednings foreningen får til at lyde som om, Storkapitalismen har indtaget landevejene.
Nej tak til den her slags møgsager, og ja tak til lokal salg af gode råvarer. Nu bliver der sikkert skåret i folkeskolen, fordi Naturfrednings foreningen lægger beslag på kommunens ressourcer, for at drive sådan en skod sag her.
Der skal også være liv på landet, vi vil alle gerne handle ved vejsiderne.
Der er ikke noget der skæmmer naturen her- og slet ikke i forhold til alle de vindmøller, der ødelægger vores udsyn
Selvfølgelig skal de have lov til en sådan bod. Jeg er sikker på at lovgiverne også kunne finde på at handle i sådan en fin bod, hvis varerne ellers er i orden, hvilket de som regel er sådanne steder.
Sørgeligt men sandt, at visse instanser ikke har bedre ting at tage sig til i Danmark. Vi drukner snart i vanvittige regler.
Mvh. Bente James
| This discussion has been closed. |
Da jeg læste om sagen, blev jeg endnu mere glad, end jeg var i forvejen, for at jeg er flyttet til smilets land.
Hernede er reglerne ikke så stive, som i DK. Enhver kan starte sin egen lille biks, hvor man sælger sine hjemmeavlede produkter, eller hjemmelavede mad, eller hva du nu lyster. Og ved I hvad kære Danske lovterrorister. Det fungerer fantastisk, og giver en mangfoldighed af udbud, initiativ, glæde og smil.
Hernede bruger man sin energi på, at sætte ting i gang. I Danmark er det blevet sådan, at man skal bruge sin energi på at sætte sig ind i diverse love, cirkulærer, lokalplaner, zonebestemmelser, ansøgningsprocedurer osv osv. før man evt kan starte en lille forretning. For fanden Danmark,et bette flot træhus med friskdyrkede varer, der gør folk glade (friske produkter), er det virkelig så livstruende, at diverse myndigheder skal bruge bunker af energi og penge på det...
Helt ærligt, hvorfor arbejder man konsekvent hen imod, at gøre det frie initiativ, samt glæden ved livet, så forbandet indviklet.
Mange hilsner fra Thailand
Smilets og det frie initiativs land