Støt op om Gjethuset
Kontakt forfatteren af dette andragende
- måske var det noget andet, hvis der blev spillet Hansi Hinterseer?
Jeg synes selvfølgelig, det er fint, at borgernes kritik bliver taget alvorligt, men samtidig håber jeg, at de ansvarlige kan se det fuldstændig tåbelige og ødelæggende i dette forslag.
Kulturen blomstrer i den grad i Frederiksværk og vi er med Gjethuset kommet på landkortet, som ikke bare kommer turisterne, der oplever vores dejlige lille landsdel, til gode, men også alle os "fastliggere", som nyder godt af deres købevillighed, hvis man skal se rent forretningsmæssigt på det.
Og helt bortset fra det, vil det da være en væsentlige mere søvnig, småtrist og udviklingshæmmet by, vi vil opleve, skulle dette træde i kraft.
Så vær nu rar at tænke jer om!!
Vi SKAL bevare Gjethuset med de nuværende arrangementer. Det er vigtigt for hele Frederiksværk. Vi er endelig blevet kendt udover vores bygrænse. Lad ikke få beborer ødelægge det!!!
Jeg ser to ting som er vigtige ifht at finde flere tilflyttere som er "ressourcestærke" (kommunens målsætning) De vil have kultur og god infrastruktur!
PS jeg har boet i København i mange år. Jeg blev træt af støj. Skulle jeg bede de omkringliggende institutioner og at skrue ned? HVis man ikke som jeg valgte at flytte kan jeg anbefale mindfulness :-) Lyd er hvad vi selv gør det til
Dette skal der ikke laves om på.
samtidig med glæden over akustikken ved klassiske koncerter
Krudtuglen er blevet sluset væk og hvad bliver det næste?
Påskeballet er væk, fordi man ikke formår at finde et andet orkester, som er folkeligt nok.
Frederiksværks natteliv var engang fantastisk, men igennem årene er det stort set blevet usynligt.
Med Gjethuset og dets arrangementer, er der en chance for liv i byen, og det kan trække nogle koncertgængere udefra andre byer, som ligger nogle kroner i kassen.
Hvis der ikke er liv i Gjethuset, ender det jo bare med at lukke, og komme til at ligne det gamle Frederiksværk Stadion!!
Sørgeligt.
| This discussion has been closed. |
Det kræver forskellige aktiviter, og nogle støjer.
Lad os få lidt mere liv i byen.