STOP LUKNINGEN AF SOLRØD BRANDSTATION
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP LUKNINGEN AF SOLRØD BRANDSTATION.
|
Gæst |
#12015-10-29 08:55Jeg har valgt at skrive under, da vores hus er brændt. Ventetiden vil være ALT for lang, hvis der ingen brandstationer i Solrød er. Derfor synes jeg, at den SKAL blive! |
|
| |
|
Gæst |
#22015-10-29 10:55En forringelse som denne vil have konsekvens for mig som borger i kommunen, hvis uheldet er ude! |
|
| |
|
Gæst |
#32015-10-29 11:03Det vil være uden mening IKKE at have et lokalt brandvæsen |
|
| |
|
Gæst |
#42015-10-29 11:28Det vil være uansvarligt IKKE at have en lokal brandstation, og så har vi oven i købet en der er billig i drift |
|
| |
|
Gæst |
#52015-10-29 12:47Fordi det er så vigtigt at vi bevarer vores Brandstation. |
|
| |
|
Gæst |
#62015-10-29 13:49Vi bor i et stråtækt hus. En hurtig tilstedeværelse fra et lokalt brandvæsen er overordentlig vigtig for at redde vort huset ved en evt. brand. |
|
| |
|
milo Gæst |
#7 Brandstationen2015-10-29 15:26Brandstationen blev oprettet i tidernes morgen, som hjælpestation og for at nedsætte responstiden, hvis uheldet skulle være ude, i vores lokalområde. Hvad skulle dog have ændret dette? |
|
| |
|
Gæst |
#82015-10-29 16:27Det er vigtig vi bevarer Solrød Brandstation tæt på motorvej og snart jernbanen Køge Ringsted samt S tog hvis der skulle ske en katastrofe hvad man selvfølgelig ikke håber |
|
| |
|
Gæst |
#92015-10-29 17:29Jeg mener det er vigtigt at prioritere hurtig hjælp frem for at spare penge på lukninger og serviceforringelser |
|
| |
|
Gæst |
#102015-10-29 21:42Selvfølgelig fordi vi ikke vil af med brandstationen |
|
| |
|
Gæst |
#112015-10-30 10:32Fordi vi i Solrød skal beholde Brandvæsenet som har været her i mange år og gjort det godt, så hvorfor fjerne noget der er godt? Vi har boet i Solrød i mange år. |
|
| |
|
Gæst |
#122015-10-30 10:43Spar penge et andet sted, hvorfor skal det altid gå ud over de ældre, børn og dem der passer på os og hjælper os når der er brug for det. Bor ikke selv i den kommune så vil ikke få brug for netop de her fyrre men forstår ikke man vil spare så vigtig steder væk som skal hjælpe lokal samfundet. |
|
| |
|
Gæst |
#132015-10-30 12:52Hvis ulykken er ude, vil der være al for lang responstid, hvis brandbilen først skal komme fra en af nabobyerne. Som barn oplevede jeg flere ildebrande, og det er ikke noget at tage let på. |
|
| |
|
Gæst |
#142015-10-30 15:43Det kan ikke være rigtigt at brandvæsnet skal komme fra Køge eller Greve hvis det brænder i Solrød. Der er langt :-) |
|
| |
|
Gæst |
#152015-10-30 19:19Menneskeliv kan ikke gøres op i penge. |
|
| |
|
Gæst |
#162015-10-31 09:09Bor i ståtækket hus i Gl. Havdrup, der langt nok i forvejen. Nu skal beredskabet komme fra Greve - dur ikke!! |
|
| |
|
Gæst |
#172015-10-31 10:35jeg vil gerne være med til at skrive under men ønsker ikke nogle breve eller mail |
|
| |
|
Gæst |
#182015-11-01 08:19Det hjælper ikke at man skal vente for lang tid før at hjælpen kommer, for så er det for sent. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.