Stop forbuddet mod abort i Polen!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Ja nie podpisze tego, zabijanie dzieci chorych jest poprostu barbarzynstwem w 13 - 14 tygodniu
Re: Re:
To mam nadzieje ze ktoś zgwałci i zajdziesz w ciąże z jakimś psychopatom i nie bedziesz miała żadnego wyboru!
Re: Re:
przwo do aborcji nie zmusza nikogo do jej wykonywania! Nie chcesz miec aborcji to jej sobie nie rob, ale daj innym prawo wyboru.
Re:
Har alle mennesker også ret til at bestemme over andres krop? Den krop, som er inde i moderens mave er jo ikke hendes krop. Det er et andet menneske med unik DNA.
Re:
Alle børn fortjener at være ønsket og elsket af deres forældre. Et forbud vil gøre at der er børn som kommer til verden som uønskede.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Dette burde være i strid med mennskerettighederne, Polen burde sanktioneres. Jeg kan næsten ikke finde på noget der er mere dehumaniserende. Som om at sager som voldtægt og incest ikke var overgeb nok.
Hvis jeg ikke har retten til mit eget liv, min egen krops grænser, min egen individialitet, hvad har jeg så? Retten til fri abort er så grundlæggende for min følelse af at være et frit menneske og individ. At nogle mennsker kan tage denne ret fra kvinder, pga en sentimental og personlig religiøs overbevisning, føles som et overgreb på min menneskelighed. Jeg bor ikke engang i Polen.
| This discussion has been closed. |
Håber de mænd, der står bag dette, har en røv, der klør og for korte arme!