Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.
Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention. / Beskeder / Politianmeldeelse / Kommentarer
|
Gæst |
#12015-11-18 13:35FLOT Arbejde. Tak Jens |
|
| |
|
Gæst |
#22015-11-18 13:38Tak for det. |
|
| |
|
stampa |
#3 Søren E.2015-11-18 13:52Rigtigt god arbejde, håber der sker noget (y) |
|
| |
|
Gæst |
#42015-11-18 14:02Er pressen kontaktet om dette? |
|
| |
|
Gæst |
#52015-11-18 14:39Det er godt - Jeg nåede lige at skrive under i går - Det bliver spændende at se fremadrettet... |
|
| |
|
Gæst |
#62015-11-18 14:41Flot arbejde. Tak for det. |
|
| |
|
pejbas |
#72015-11-18 14:41Super. Så ka' han lær' det! |
|
| |
|
SÅS |
#82015-11-18 14:43Tusind tak fordi du tager aktion på dette uhyrlige udsagn fra Espersen. Den mand bør ikke sidde i folketinget med hans menneskesyn |
|
| |
|
ano |
#9 FLOT ARBEJDE2015-11-18 14:48Super godt gået! (Y) |
|
| |
|
Gæst |
#102015-11-18 14:53Dette bør som absolut minimum få ham ekskluderet fra folketinget eller lignende. Vi kan ikke tillade at have personer i vores folketing som betragter andre menneskelig med så stor ligegyldighed. |
|
| |
|
Gæst |
#112015-11-18 14:58Det er super flot arbejde..At en politiker kommer med så groft et foreslag, som går mod alle menneskerretkonventioner er ganske uhørt, og der bør være konsekvenser for sådanne udtalelser. Meget udansk.
Af hjertet tak til jer alle |
|
| |
|
Gæst |
#122015-11-18 14:59Meget fin anmeldelse af Søren Espersen. Tak til alle medunderskrivere |
|
| |
|
Gæst |
#132015-11-18 15:13Super godt |
|
| |
|
Gæst |
#142015-11-18 15:50Tak for initiativet |
|
| |
|
Gæst |
#152015-11-18 16:43En skærpende omstændighed må være, at Søren Espersen og DF flere gange har krævet at imamer og andre krigsliderlige ismalister bliver straffet for lignende udtalelser (fx i forhold til jøder).Dokumentation må kunne findes. mvh Jørgen Hansen |
|
| |
|
Gæst |
#162015-11-18 17:26Det er et helt fantastisk stykke arbejde du her gør Jens Andersen, godt der findes mennesker som dig. Det er vi mange, der er glade for. |
|
| |
|
Gæst |
#172015-11-18 17:38Jeg er 100% enig! Tak skal du have. |
|
| |
|
Gæst |
#182015-11-18 19:46Tak for din insats jens |
|
| |
|
Jens Andersen Underskriftindsamleren |
#19 Re:2015-11-19 08:03Ja pressen er orienteret og advokat Poul Fenger overtager nu kontakten med pressen. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.