Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.
Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention. / Beskeder / Afslutning på underskriftsindsamlingen / Kommentarer
|
Gæst |
#12015-11-16 12:47Jeg har indgivet en igår :) |
|
| |
|
Gæst |
#22015-11-16 12:51Såå godt - og nu er jeg spændt på hvad retssystemet siger. |
|
| |
|
Gæst |
#32015-11-16 12:51Han har ikke brudt nogen konvention, utroligt man bedriver politisk plat på en tragedie, i burde skamme jer, og prøv at sætte jer ind hvad han sagde. |
|
| |
|
Gæst |
#4 Re:2015-11-16 13:07 |
|
| |
|
Gæst |
#52015-11-16 13:07Lyder dejligt |
|
| |
|
Gæst |
#62015-11-16 13:41Jeg syntes det er helt OK, men kan du ikke også lave en underskrift indsamling om Søren Espersen er værdig til at sidde i Folketinget |
|
| |
|
Gæst |
#82015-11-16 13:54Det er glædeligt at vi er så mange,der finder det fuldstændigt uacceptabelt. Jeg håber naturligvis at Søren Espersen bliver dømt,som loven foreskriver - uanset hvem hans venner er ! |
|
| |
|
Gæst |
#92015-11-16 14:06han er allerede anmeldt nu .. |
|
| |
|
Søren Kam |
#102015-11-16 14:31Og jeg håber de arkiverer den lodret i skraldespanden - hvor det reelt hører til !!! |
|
| |
|
Gæst |
#112015-11-16 14:34Det rart at vide ! Sådan !! |
|
| |
|
- |
#12 Re:2015-11-16 14:55han blev DIREKTE spurgt om civile! "Hører jeg dig så sige, at vi skal til at bombe, hvor der er kvinder og børn?" Hertil svarede han "Ja. Selvfølgelig" han sagde også " Vi bomber ikke der, hvor der er civile, men det er vi nødt til at begynde på" så måske skulle DU sætte dig ind i hvad han sagde. Vi har ikke noget som helst at skamme os over, men det har du derimod, du støtter en mand der vil dræbe uskyldige mennesker! Var det ikke præcis det terroristerne i Paris gjorde? Altså dræbte uskyldige mennesker?? |
|
| |
|
Gæst |
#132015-11-16 15:24Fantastisk! (y) |
|
| |
|
Gæst |
#142015-11-16 15:28Tak for at have oprettet underskrift indsamlingen. Men jeg uforstående, hvorfor den stoppes af for stor en tilslutning?? Kh. Zenia |
|
| |
|
Gæst |
#152015-11-16 15:33Hvorfor stoppe den tidligere hvis man skriver under |
|
| |
|
Gæst |
#16 Re:2015-11-16 15:48Fuck off NAZI ! |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2015-11-16 16:13- Date of removal: 2015-11-16
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#182015-11-16 16:15Det sku det dummeste jeg længe har set ... Hvordan kan det være det blevet så moderne for almen borger at lege politi og anmelde alle for alt muligt |
|
| |
|
Gæst |
#202015-11-16 16:19Hvor latterlig |
|
| |
|
Gæst |
#212015-11-16 17:18Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonventionen. |
|
| |
|
Rønnest |
#22 Re:2015-11-16 18:09Han opfordrer, det er alvorligt når en politiker gør det. Hvis det var en spøg, føjer han sig ind i rækken af klovne i Folketinget sammen med Erhard Jacobsen, Kresten Poulsgård m.fl. Du burde skamme dig - sæt dig ind i hvad der sår i Geneve-konvensjonen. |
|
| |
|
Gæst |
#232015-11-16 18:46Kæft hvor jeg glæder mig til at følge med i den afgørelse.... Desværre har politikere længere snor end alle os "normale" mennesker, men håber da, han bliver stillet til ansvar for sine 1000BC udtalelser. |
|
| |
|
Gæst |
#242015-11-16 18:50Hvorfor ikke få så mange underskrifter som muligt med? Jo flere, jo bedre - eller hvad? |
|
| |
|
Gæst |
#25 Re:2015-11-16 19:01Du synes det er en tragedie, hvad der skete i Frankrig .....og det er vist alle enige om. Men du synes ikke det vil være en tragedie hvis befolkningen i Syrien bliver bombet?! Og du synes heller ikke at det er et problem, at vi har et medlem i "styregruppen" i et folketingsparti, der opfordrer til etnisk udrensning?? |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.