NEJ TAK til lukning af Lokalpolitiet I Nyborg!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK til lukning af Lokalpolitiet I Nyborg!.
|
Gæst |
#12016-08-08 20:33Det giver absolut ingen mening. |
|
| |
|
Gæst |
#22016-08-08 20:41Det giver ingen mening at lukke lokalpolitiet i Nyborg, når vi har et Statsfængsel i byen. |
|
| |
|
Gæst |
#32016-08-08 20:51Fordi jeg synes det er yderst vigtigt med det lokale politi. Kan vi da ikke undvære i Nyborg. |
|
| |
|
Gæst |
#42016-08-08 21:36Af de simple årsager, vi har brug for lokalpolitiet. |
|
| |
|
Gæst |
#52016-08-08 21:57Det er vigtigt for trygheden i Nyborg |
|
| |
|
Gæst |
#62016-08-09 04:35For at bibeholde den smule sikkerhed der er tilbage i Nyborg. |
|
| |
|
Gæst |
#72016-08-09 07:50Fordi det er et fornuftigt krav. |
|
| |
|
Gæst |
#82016-08-09 11:58Lokalpoliti kender lokalbefolkningen, det gør betjente som kommer 20 - 60 km væk fra, ikke. |
|
| |
|
Gæst |
#92016-08-09 12:29Vigtigt at have en station fremfor at vente på at en patrulje kommer fra et andet sted. Også at betjentene er/bliver lokalkendte. |
|
| |
|
Gæst |
#102016-08-09 12:49Jeg skriver under fordi der er langt at køre til Nyborg,fra Odense el Svendborg.. |
|
| |
|
Gæst |
#112016-08-09 13:21At lukke stationen er ligesom at sige så er der frit spil til alle former for kriminaliteten, for der kan jo gå op til en time før politiet kan nå frem! Det er en latterlig beslutning der er truffet. |
|
| |
![]() Anonymous |
#122016-08-09 13:32Underskriftsindsamlere mangler vi. Meld jer på Facebooksiden; NEJ TAK til lukning af Lokalpolitiet I Nyborg Mvh. Annette Nette Sørensen |
|
| |
|
Gæst |
#132016-08-09 14:47En by på størrelse med Nyborg kan ikke undvære lokalpoliti. Ud over statsfængslet og andre store institutioner, så betyder den centrale beliggenhed af Nyborg tæt på motorvej, at der er behov for synlighed af Politi i byen. |
|
| |
|
Gæst |
#142016-08-09 15:07Fordi jeg ønsker nærpoliti i Nyborg !!!! |
|
| |
|
Gæst |
#152016-08-09 20:16Nyborg skal have en bemandet politistation da der et statsfængsel placeret i byen. |
|
| |
|
Gæst |
#162016-08-09 21:19Rigtig godt og meget nødvendigt initiativ. Politidirektøren har selvfølgelig ansvaret for reorganiseringen på Fyn, men overordnet er det Rigspolitiet, Justitsministeriet og landets folkevalgte politikere. |
|
| |
|
Gæst |
#172016-08-10 06:15Jeg mener vi har arbejdspladser der gør, at det er rart at have Politiet i byen. |
|
| |
|
Gæst |
#182016-08-10 06:24Det bliver bøvlet for os nyborgensere at opnå kontakt til politiet, hvis ikke der er politikontor i Nyborg.
Venlig hilsen Jan Eigil Rasmussen. |
|
| |
|
Gæst |
#192016-08-10 08:22Jeg er ikke en der ønsker at Nyborg skal fratages sit nærheds politi i Nyborg |
|
| |
|
ap |
#202016-08-10 11:19Dagens bombetrussel på Strandvænget viser tydeligt, hvor VIGTIGT det er med et lokalpoliti i Nyborg. Med et asylcenter og et statsfængsel i byen er det absolut no go at nedlægge nærpolitiet! Og hvorfor har man iøvrigt brugt tusinder af kroner på at flytte vores nærpoliti for derefter alligevel at lukke ned! Det giver jo ingen mening! |
|
| |
|
Gæst |
#212016-08-10 11:32Vi kan absolut ikke undvære nærpolitiet i Nyborg, med alt det der snart sker.. Masser af indbrud, overfald i fængslet og lige nu bombetrussel på Asylcenteret!!! |
|
| |
|
Gæst |
#222016-08-10 11:41Fordi jeg synes at det er rigtigt at vi har en politistation her i Nyborg til at varetage alle de opgaver der er forbundet med en by med en stor bro, statsfængsel, KommuneKemi, Asylcenter o.m.a. |
|
| |
|
Gæst |
#232016-08-10 18:29Fordi jeg synes det er uklogt at lukke nærpolitiet i Nyborg så længe som vi har fængsel og asylcenter i byen. |
|
| |
|
Gæst |
#242016-08-10 22:02Nyborg politi gør det godt Og skal fortsætte som åben station.!! Vh Allan |
|
| |
|
Gæst |
#252016-08-11 05:16Fordi jeg ønsker at vi skal have politi her i byen. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.
