Mobbelov ja tak
Kontakt forfatteren af dette andragende
Ehm
Hvad er det helt præcist, der skal stå i denne lov? Hvad skal straffen være? Hvordan vil man skelne mellem mobning og drilleri? Hvad er mobning helt præcist?
Det er et fint initiativ, men der mangler nogle konkrete bud på løsninger.
Jeg er en søde pige på 18
som gå i skole jeg blive mobning i min klasse når gand har jeg ike lyst til at være i skole og jeg kom hjem med blå bang på ben
Det værste er langtidsvirkningen
Jeg unverviser blandt andet voksne (GVU). Der ser jeg senfølgerne af mobbing. Mobbeofrene møder verden med en forventning om IKKE at blive accepteret. Det påvirker os negativt både på job, i hverdag og i valg af partner og giver simpelthen et dårligere liv
Mobning skal bare stoppes , tænk hvis det var dem selv dem der mobber at det var dem selv der blev mobbet hader virkelig folk der skal ødelægge andre end de synes at det er sjovt det skal bare stoppes , fx folk mobber andre fordi de har det dårligt med sig selv og lader det gå ud over de stærke dem der har det meget godt osv, og køre de stærke helt ned psykisk :'( man burde lave den lov ligesom de har i Norge & Sverige der er det vidst ulovligt og mobbe hinanden
Mobning skal stoppes det ødelægger for mange både børn og voksne så tænk jeg om en ekstra gang inden i begynder på de
Stop mobning nu. Det ødelægger og giver varige meen.
mobbelov
| This discussion has been closed. |
bliver selv mobbet
jeg bliver selv moddet så ja