Luk de danske grænser NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Sverige er blevet fritaget for flere flygtninge.. Og hvor ender dem som vil nordpå så...???? Her i DK... NEJ TAK..
Re:
Netop. Hvordan kan de være flygtninge, nå de har været igennem flere lande , EU lande, uden at blive stoppet der? Det er som du skriver, hvor kan jeg få mest.
Re: Re: Re: Re:
Hej Anders
Tak for oplysningerne og trudslerne mon du også tør stå ved dem i en retsag?
Danmark frit
jeg syndes os vi ska lukke grændserne da vi allerede er nok her!!!!! jeg er os træt af at de løber efter alle vors piger!!! og svar mig liiiige på hvem der skal lærer alle de fremmede at tale og skrive et ornligt Dansk???
JEG SPØR BARE!!!!
Støt også denne side. Stop for tålt ophold til terrorister og mordere.
Skriv lige under på siden. Stop for tålt ophold til terrorister og mordere.
Re:
Jeg har fundet den, søgte ved hjælp af søgeknappen øverst i højre side.
Re:
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Ny hører vi jo igen, at mange er kommet ind i EU lande, på falske pas. I Norge, søger asylansøgere, asyl flere gange, med falske navne. De skal afgive fingeraftryk, når så de får asyl, bliver fingeraftrykket slettet. Derfor kan de søge under falske navne igen. Så kom ikke og tryn os modstandere med, at det er stakler, som intet har .
Re: Re:
Det har jeg også hørt. Og får 14 dage siden så jeg selv en af disse frammede gå skrås over gaden. Vi er bare så tratte af alle disse ulåvligheder alle de frammede bringer med til vores lille Land.
| This discussion has been closed. |