Luk de danske grænser NU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Vi har demokrati her, og sådan skal det blive ved med ar være
Leif
Fordi jeg er angst når jeg tænker på
Min søsters børn.
Hvodan jeg kan beskytte dem.
Hvis fremmede, som kommer, rejser igen, fordi ventetiden ikke passer dem, kan jeg tvivle på deres reelle status.
Jeg er så gammel, at jeg aldrig har fattet, de åbnede grænserne. De eneste, som virkelig har glæde af det, er grænsekøbmændene.
Jeg forstår heller ikke, man ikke undersøger for TB inden indrejse.
Der er meget, jeg ikke forstår. Noget jeg slet ikke forstår er, at vi bliver ved med, at lukke arabere ind i vores land. Ser folketings politikere ikk tv? Terrorisme i vore nabolande, og i flere EU lande. Overfald, voldtægt og grove kriminelle sager, foretaget af asylansøgere. Desuden er de fleste jo også kommende bistands klienter, som skal forsørges resten af deres liv. Oveni kommer deres familier, og alle disse udgifter, dræner vores land. Desuden deler det vores land i "fjendtlige" grupper. Før levede vi i et harmonisk Danmark. Nu er vi delt i 2 lejre, de som vil stoppe invasionen af fremmede, og så de, som ikke kan få nok til landet. Jeg har ikke stemt for indvandring, eller påtvungne arabere, og jeg er træt af, at vi ikke kan få en afstemning om emnet.
Re:
Du har sat ord på mine tanker. 100% enig. Lad få den afstamning.
3 ud af 4. Er voksne.
idag, onsdag d.7 december, er det kommet frem, at 3 ud af 4, såkaldte uledsagede flygtningebørn, er voksne. Jo jo, stakkels muslimer. Viser jo bare, at det ikke er panik flygtninge, men en planlagt rejse. Jeg håber sgu, at Andreas Kamm, og andre frelste, vil indrømme, at de er naive godtroende idioter.
Støt den korte avis boykot alle dem der ikke vil annoncere der :)
Danmark frit
Re:
Ja, dette massive massehysteri viser jo bare, at sandheden, set fra en anden side, ikke må komme frem. De røde journalister i tv og andre trykte medier, viser jo ikke sandheden om, hvad disse fremmede begår af kriminelle gerninger i Europa. Hvis jeg havde et firma, ville jeg med glæde støtte avisen.
Re: Re:
Re:
Prøv at forstil jer hvis vi havde en statsminister med røv i bukserne. At han tog ned i EU og forelagde dem at vi enten var fuld og helt medlem af Europo ( Hvis det virkelig er så nædvendig ) Eller også laver vi en afstemning om vi overhovedet skal være med i EU.
Bare lige en tanke jeg har gået med længe
Mon vi nogensinde får sådan en statsmininster
Danmark frit
| This discussion has been closed. |
Re:
#1589: Ulla Rasmussen -
Meget enig her