Mærkning af halal kød
Kontakt forfatteren af dette andragende
This comment has been removed by the person who wrote it.
Dette sker hemmeligt igennem halal kød
Re:
Retten til at vælge? Næh min ven, den ret får vi aldrig, ingen politikker vil lave den lov, de er bange for jøders og muslimers syge mening om, at det er deres ret i religionens navn. Tak fordi du startede op om emnet. Hanne
hvad fanden er der galt med jer kød hoveder, dyret lider ikke for fanden. det sku bare jer der er nogle fimsede pattedyr der ikke ved en skid om islam. prøv at læs om halal slagtning, ja så kan det være i ville få et andet perspektiv. desuden ville danmark gå helt fallidt uden de arabiske lande! hvem tror i køber råvare fra danmark så i kan få løn og mad og drikke på bordet. ja,mellem-østen! så lad vær med at være så besværlige og barnlige, respekter andres kulturer, hvis du selv vil respekteres
Re:
Kære F. Kristensen. Husk at nævne, at alle kyllinger bliver slaget halal, og et ande slagteri, har bekendtgjort, at de vil slagte deres ænder halal. Mange tror, at den grusomme form, for slagtning, kun drejer sig om pattedyr. Tak for din indsamling. Hanne Fischer.
Hvad med helt at forbyde halal kød i Danmark?
Hvis muslimerne vil ha kød, kan de vel selv opdrætte det og selv slagte det.
Så slipper vi også for at betale afgift til dem.
Afgift som kun går til at sprede død og ødelækkelser. uanset hvor muslimerne befinder sig.
Re:
Skal ikke leve af kaninføde, jeg vil gerne have, at den mad jeg spiser rentfaktisk smager af noget, og al den vegetariske mad jeg har spist smager ikke af moget før man drukner det i diverse smagsstoffer
| This discussion has been closed. |