Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.
Kontakt forfatteren af dette andragende
kunne få det som medicin
For det andet bliver indtjeningen til en fordel for landet og ikke enkelte pushere.
For det tredje: Mulighed for medicinsk indtagelse af f.eks hamp olie, som har en meget bedre virkning på mange kendte sygdomme, heriblandt kræft, en de kemikaliefremstillede produkter fra medicinalindustrien.
Sidst men ikke mindst. Hvad kommer det overhovedet en regering ved, hvad et frit menneske vil bruge i sit liv, så længe det ikke skader andre. Kort og godt, det er MIT liv og jeg gør med det hvad JEG vil...
Det er på høje tid at ophæve forbudstiden! Hvem er det, der har så stor magt over vores folkestyre, at de til stadighed kan sætte en kæp i hjulet? Er det medicinalindustrien, der rimeligvis ser en trussel mod indtjeningen på deres kemiske medikamenter? Er det lægestanden, der ikke gider kigge ud over deres egen næse og blive klogere? Er det banderne, der p.t. har en lukretiv forretning kørende? Er det politiledelsen, der vil miste opgaver? Og er der penge/bestikkelse indblandet på politisk niveau? Lad os få dét undersøgt, for det ville ikke være første gang i historien...
Canabis er et mildt rusmiddel ikke farligere end spiritus og hvis det bliver legaliseret kommer pengene i statskassen og ikke i de kriminelles lommer, desuden er det alt for nemt for unge under 18 år at købe hash som det er nu ...
| This discussion has been closed. |