Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Fordi; Jeg kan ikke respaektere en lov der forbyder NATUREN vel.
Naturen er enda grunden til at Det og Vi overhovedet existerer, saa klap li hesten og kom ned af den I sindsyge lov junkies.
Har desværre leddegigt og får smertestillende piller, som giver mig mange bivirkninger. Håber at cannabis bliver frigivet..
Det er svært at komme ud af busken nå man ryger noget det er ulovligt. Derfor hører samfundet desværre kun om de dårlige eksempler.
Jeg er selvstændig og har altid klaret mig selv og gjort det godt.
Jeg kan argumentere for mine politiske holdninger, men når det drejer sig om hash, er jeg skabsryger, det er jo ulovligt.
Re:
Det skal legaliseres i forhold til behandling af stærke smerter, så syge har en mulighed for, på lovlig vis og kvalitetskontrollret - at få et alternativ til kemisk fremstillet smertestillende medicin.
Kan kun gå for langsomt ☺
Fordi det skal være lovligt ligesom tobak og alkohol og da det er bevist at det er godt mod mange lidelser
Og er pludselig kriminelle pågrund af det..
Kan ikke ha en almindelig dag med arbejd og hvad værdagen nu bringer. Uden at vide jeg har røg liggende.. Og har mulighed for at ryge. Ryger 2-6 joins om dagen.
Canabisen har holt meg vekke fra heroin og andre syntetis stoffer Jeg Er Selv gamel heronist MISBRUKER Og Har holt meg Så Og si rusfri fra opiater . Samt jeg for matlysten og kan sove godt av Canabisen. Man må ha rett på riktig medisin for riktig sykdom .og det er faktisk passienten som har rett .vi er deres kunder og betaler dere deres lønn. Så vær så snill og se på oss som menesker og ikke dyr . Hilsen fortvilet bruker som er bekymret for våre barn
HILSEN
SVEIN ERIK
Cannabis er smertestillende og naturligt. Piller er smertestillende og opført af kemekalier, altså et unaturligt stof som er langt farligere for mennesket.
Hvad syntes du selv?
Bare en tanke
Vi undgår det kriminelle miljø og kampene derved.
Hash er en guldgrube for staten.
| This discussion has been closed. |
ingen kan forbyde naturen for andre end sigselv.
Fordi det er bogstaveligt talt sindsygt at forbyde noget der er af naturen/helt NATURLIGT.
OG FORDI der er ikk noget der ska bestemme over mig.