Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Min mor havde kræft og blev opgivet mht kemo af lægerne. Så fandt vi heldigvis cannabis som dråber, både CBD og THC. 1. august 2015 fik hun terminal erklæring. Til alles overraskelse gik hendes cancer i ro og hun havde en godt efterår, hvor hun bla. deltog i mit bryllup. Desværre satte hendes nyre ud midt i feb. 2016 (ikke cancer, nok mere alt den kemo hun havde fået i ca 4 år) Efter 1,5 mdr med dialyse kunne kroppen ikke mere, så hun fik fred den 23. marts 2016.
Havde håber at vi havde kendt til cannabis for flere år siden, så er jeg ret sikker på at min mor havde været her endnu.
KOM NU IND I KAMPEN DANMARK, OG HJÆLP MED BILLIG OG EFFEKTIV BEHANDLING TIL ALLE.
Der er mange, der har røget det i mere end 50 år og har det godt med det. Uden at være blevet dårligere til at lære eller huske. Den vigtigste grund til at legalisere det bør være, at man undgår at skulle henvende sig til kriminelle for at få sin tjald. Det bør kunne købes i statskontrollerede butikker - gerne med en aldersgrænse på ca 20 år. Og det bør være lovligt at dyrke til eget forbrug. Og ja alkohol er skadeligt, og det sælges rask væk i supermarkeder. Fornuft??? Næh, men det er jo ikke fornuften, der præger de lovgivende båtnakker Uduelighed og inkompetence præger lovgivning og udøvelse på alle planer og i alle instanser.
Fordi canabis er bedre end alkohol...!
| This discussion has been closed. |