Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Afkriminaliser Canabis planten.
Fordi det hjælper vores datter gennem sin kræftbehandling
Synes godt om · Svar · 13 min.
Og efterfølgene: "dårlig skatte indtægter", for mange penge som blev hvert år "smidt" ud af grøndland, man tjener jo multimillioner af bagmænd..... og meget mere negative virkninger for grøndland.... På grund af forbudt lov kan man jo ikke styre mishandling
Det her har jeg tænkt over i nogle år. Dem som har brug for det ender med at bruge mange penge, tid til at finde det og evt komme til at købe nogle stærkere stoffer og dermed er der flere penge på spil og flere bliver rigtige stofmisbrugere.
I stedet ville disse mennesker få det de mangler uden at skulle komme i kontakt med kriminelle og staten får flere penge i kassen! Det er win win situation for alle.
Og det er for mange der mangler dette for medicin, båede fysisk og psykisk. Det er helt naturligt i stedet for alle de kemikalier der er i vores medicin. ..
Alcohol er til gengæld lovligt og det er skadeligt. Det ødelægger kroppen, man gør tinge som man ellersnikke havde gjort og folk bliver js faktisk skøre... og det har ødelagt mange forhold både som kæreste og familier. Kan ikke forstå hvorfor cannabis ikke er blevet legaliseret. Eller hvorfor det blev forbudt i første omgang.
Cannabis
Egentlig hader jeg mennesker der er på Cannabis. De er yderst ubehagelige at være sammen med når de er påvirket. Jeg har skrevet under fordi jeg kan forstå at det kan hjælpe folk med Slerose på en måde som normal medicin ikke kan. Det burde være lovligt for dem at få Cannabis.
Ejendomsret! er det U-ret?
Ideen om ejemdomsret er årsag til megen lidelse i denne verden. At tro at vi kan have en ret, som andre ikke har, er sygt! Måske er det frygten for at falde udenfor fællesskabet, der får os til at være bange for at diskutere denne helt grundlæggende, men helt igennem fejlagtige ting i menneskehedens kultur, nemlig det at vi giver mennesker ret til at råde over naturen.
Det bør være lovligt!!
| This discussion has been closed. |