Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg vil råde alle, især dem som har en alvorlig sygdom til at skrive under.
Jeg underskrev fordi jeg ikke vil støtte medicinalindustriens skånselsløse profit på syge mennesker og de mafiametoder de bruger. Vi er nødt til at tænke i nye baner inden for helbredelse, og i den forbindelse tænke naturens helbredere ind i sygdomsbehandlingen i Danmark. I andre lande har politikere og befolkning for længst fået øjnene op for at tænke anderledes - vi kan ikke vente længere i Danmark - det er NU vi skal gå nye veje ..
Re:
Ja en af de største grunde til, at staten bør føle frygt for afhængighed er, at så meget af det der bliver solgt er blandet op med alt fra henna til heroin, så man kan være uheldig at blive afhængig af LANGT værre rusmidler- og desuden let blive skadet af alverdens tilsætningsstoffer, så længe der er behov for et sort marked..
Re:
Hvor lyder det forfærdeligt. Jeg håber hun snart kan få naturlig medicin imod sine anfald ❤
Re:
Hørt!
Det er helt ude i hampen, at denne debat om en plante skal vare så forfærdeligt mange år imens flere og flere bare bliver pumpet op med kemi og stråling..
3,5 MILLIARDER?!
Jeg synes hellere vi skulle bruge en del af de ressourcer på, at udrydde Bjørnekloen fra stier, buskadser og andre steder i bybilledet hvor disse giftige blade popper frem stadig flere og flere steder på min- og ikke mindst små følsomme børns vej.
Nu vi er ved cannabis: En plante jeg tror vil kunne stjæle en masse sollys og næring fra bæsterne kunne meget vel være hamp- det vokser hurtigt og er også ukrudt, så tænker at den vil være en værdig modstander ;)
| This discussion has been closed. |
Jeg er sklerosepatiente og kunne med stor fordel have brug for canabis preberater