freemoffe
Kontakt forfatteren af dette andragende
Cannabis er en mirakelplante på så mange måder. At den er ulovlig, er en hån mod de (især syge) mennesker der har stor gavn af den.
Fordi når det i bedre omfang kan hjælpe syge end den medicin de får udleveret,forstår jeg ikke hvorfor det ikke bliver lovligt :-( jeg har selv fibromyalgi og slidgigt,jeg kan INTET få for mine smerter :-( og har desværre ikke råd til dråberner ellers var jeg skam sprunget på LOVLIGT ELLER EJ lad nu ikke medicin indistrien styre jer politikere !!
Det er på tide at dem på Christiansborg vågner OP og frigiver NATURLIGT fremstillet cannabis, til medicinsk brug !!!!!!
Fordi jeg selv lider af efterdønningerne fra kemo og stråler, langt kræftforløb. Og syntes ikke piller virker på smerterne og en krop der er helt ødelagt. Frigiv Moffe og legaliser Cannabis ❤
Efter at have hørt / læst Hvordan cannabis medicinsk kan hjælpe diverse sygdomme som cancer, parkinssons mm? Må det være et krav fra os,at det frigives til medicinsk brug.
Får/fik en voldsom mængde morfin som virkede fint.
Omvendt skrottede jeg det forsøgsvis og prøvede olie.
Meget lidt olie ift. det "offentliges medicinering som åbenbart især er kan være et problem.
Og så tænker jeg bare: I disse tider hvor man skal spise lokalt, rende rundt og plukke planter, krydderurter som de "Store" spisesteder jo gør....plukker urter til Bjedsk og stopper dem i snaps/vodka eller lignende......
Hvad er forskellen...? Jo..... navnet Cannabis....!
/ryge hamp
Jeg kan og vil ikke indtage giftige unødvendige stoffer som medicinalindustrien putter i deres tabletter. Jeg går all in for cannabis olie som er naturligt fremstillet uden tilsætningsstoffer. Jeg har et så klart bedre liv med cannabis olie uden at være påvirket. Og vigtigst af alt, jeg kan fungerer. LØSLAD MOFFE. PS , Jeg har svær astma, KOL i svær grad, to diskos i lænden to smadrede knæ, halus valgus, samt hudcancer.
| This discussion has been closed. |