freemoffe
Kontakt forfatteren af dette andragende
Cannabis er meget gavnligt for mange mennesker. Denne mand gjorde en god gerning ved at hjælpe andre. Ja, det er ulovligt - men er det forkert at hjælpe mennesker som har smerter?! Lad os nu tænke os om før vi dømmer et menneske som forbryder, som helt reelt ikke har nogen som helst ofre.
Medicinalindustrien har fejlet stort i deres stræben efter formuer de ej i dette liv kan nå at forbruge.
De har ikke mennesket som midtpunkt. Deres midtpunkt er PENGE PENGE PENGE , og derfor fastholder de mennesket i sygdomsbehovet for egen vindings skyld....og regeringen bifalder dette.
Det gør jeg på ingen måde....
DERFOR støtter jeg personer som "Moffe" <3
m.v.h. E.G. Hamley
Gør noget godt for verden - hjælp dine medmennesker
Han lytter til sit kald - gør noget fuldkommen fantastisk for sine medmennesker. Gudsbenådet. Det mest urimelige, der kan overgå ham er at blivet straffet for det.
Hvis det system, vi lever i, reelt modarbejder og straffer i stedet for hjælpe dem, der er i nød, så er det systemet, der er forkert - skal straffes og ændres!
Hvor svært kan det være?
Udover det, ville staten også vinde på at lade bønderne dyrke hamp, da det som bekendt ikke kun er rusmidler som kan udvindes fra planten.. Så kom nu ind i kampen kæreste regering! Vi lever trods alt i det 21 århundred.
Brug hans viden istedet for at bure den inde❤️
Det er Ok - det han gør ! Legaliser cannabis !
Dybt urimelig fængsling
Det er da nu!!! myndighederne må granske realiteterne omkring cannabis helbredende virkning og sætte Moffesagen i bero.
fordi jeg har slerose......
| This discussion has been closed. |
Re:
#8: -
Mange lægemidler er naturens egne, de er bare opkoncentreret eller syntetiseret for tilgængelighed.
Det samme gælder cannabinol.