Fjern gensidig forsørgerpligt for alle
Kontakt forfatteren af dette andragende
De burde hellere skære ned på det de rige får.
Hvorfor skal vi betale for at folketingsmedlemmernes børns pension.
Hvorfor får de rige børnecheck osv.
fordi jeg mener ,at os der har fået en førtidspension,bliverstraffet fordi vi ikke kan arbejde.
Det er da klart at der er så mange der bor alene når økonomien ikke kan henge sammen når man bor sammen.
Re:
De "rige" har nok betalt så rigeligt i skat, at en af grundene til, at du får børnepenge fra staten er , at disse mennesker har arbejdet og ikke bare modtaget fra staten.
jeg føler mig umyndig gjort er i tvivl om jeg skal opgive mit cpr nr eller min forsøgersdet var ikke noget i vejen da jeg arbejdede
Gensidig forsørgerpligt, er at tage din formue, og give den til en anden - ulovligt iflg §73 i grundloven, selvom Sune Fuglholm mener grundloven kun er retningsgivende og dommerne i Helsingør byret ikke er deres opgave værdige.
Re: Re:
"De "rige" har nok betalt så rigeligt i skat, at en af grundene til, at du får børnepenge fra staten er ,... "
Jeg tror nu en grunden er at vedkommende har børn.
GF er en lov fra 1826 - selvom Forræderheksen kalder den moderne og retfærdig, så er den hverken det ene eller det andet.
Den er fra dengang een familie kunne leve af farmands løn, mens mor passede børnene og lavede mad og gjorde uset rent.
I dag kan ingen familier leve af kun een indkomst - derfor er det forkert, at når/hvis der sker noget med den ene part i et forhold, skal den anden pludselig tjene dobbelt så meget, for at familien kan overleve, hvad der nu er årsagen til den andens mistede indkomst.
Skal vi have GF, skal vi også tilbage til hvor en familie kunne leve af een indkomst = vi skal have cirka det dobbelte i løn.
GF er en lov fra 1826 - selvom Forræderheksen kalder den moderne og retfærdig, så er den hverken det ene eller det andet.
Den er fra dengang een familie kunne leve af farmands løn, mens mor passede børnene og lavede mad og gjorde uset rent.
I dag kan ingen familier leve af kun een indkomst - derfor er det forkert, at når/hvis der sker noget med den ene part i et forhold, skal den anden pludselig tjene dobbelt så meget, for at familien kan overleve, hvad der nu er årsagen til den andens mistede indkomst.
Skal vi have GF, skal vi også tilbage til hvor en familie kunne leve af een indkomst = vi skal have cirka det dobbelte i løn.
Re:
Stor tak til Mette Frederiksen for at straffe min kone og søn fordi jeg blev ramt af sygdom.
| This discussion has been closed. |