bus490
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg pendler fra Mørkøv til Odense via. Slagelse hver dag, da dette er den hurtigste løsning for mig som pendler-studerende.
Re:
Jeg går der også selv, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skulle kunne komme til og fra... Det virkelig frustrerende...
Sara Kuuk
Tak for alle jeres kommentar dem er jeg glade for, og vil bruge dem i mit brev til regionen når jeg aflevere underskrifterne. :D
Der vil være unge, ældre og andre uden bil, der vil være stavnsbundet - uden mulighed for at fx komme til læge, tandlæge eller handle.
Jeg er enlig mor og jeg bruger bussen 490 til vores læge i mørkøv og jeg har ikke råd til hverken kørekort eller bil bruger den os når vi skal på Slagelse sygehus og til Jylland via Slagelse da det er hurtigst med et lille barn
Re:
Ja og det vil man så heller ikke kunne fordi den også står til at blive nedlagt.
Jeg vil ikke kunne få besøg af min lillesøster mere, hun bor hos vores familie i Reerslev og jeg bor i Jyderup med min kæreste og har ikke råd til at hente hende og køre hende hjem hver gang. Hun har rejsekort hvilket er meget billigere. Jeg savner hende bare ved tanken!! #måikkenedlægges #ødelæggerfamilien
Det er simpelthen under alt kritik at det kun er det økonomiske der ligger til grund for en evt. nedlæggelse af bus 490. Det er meget muligt at der skal findes penge for at bevare Tølløsebanen, men hvorfor er det vores eneste bus fra småbyerne til en DSB station, skole og Slagelse der er i spil. Vi kan ikke benytte Tølløsebanen til dette!!
Må ikke ske
Jeg få meget svært ved at besøg min veninde, da hun bor i rudsvedby og jeg i Mørkøv det ville næste tag mig 2 timer ca hvor med bus 490 tager det mig kun 45 min, og nu er jeg enlig komme tæt på hende så ville jeg blive meget ked hvis jeg så ikke kan se hende så tit da jeg ikke ville bruge 2 timer hver vej flere gang om måneden. Så det må ikke ske at den bliver nedlagt
Vi bliver låst fast
Uden bus490 bliver vi låst fast, vi bliver afskåret fra job den vej medmindre vi har bil, rigtig mange spicial læger ligger den vej, det vil blive et Helved for dem der går til kontroller på fx Slagelse sygehus når de skal bruge en hel dag på transport.
Vi kan ikke bare ikke undvære bussen
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.