Bevar Fritidsklubben Ridevenner på Islands Brygge!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Uligheden i DK er efterhånden til at spore... Så at lukke et socialt velfunderet tilbud som dette, vil bare sætte endnu en tyk streg under hvor lidt politikerne, med deres gode løn, ser at forskelsbehandlingen af børn, født UDEN en guldske i munden foregår, og så med deres samtykke. Det er skammeligt og meget meget sørgeligt. Jeg græmmes ved at være del af det samfund, som gør så lidt for de som ikke helt har de samme midler, som de politikere som vedtager vores økonomiske retning. FØJ!!!
BEVAR rideskolen på Islands Brygge
Den er vigtig for så mange børn og unges hverdag.
Bevar rideskolen.
Det var mit bedste fristed i mine yngre år.
Og det synes jeg også der er andre, som skal have muligheden for - lige som mig ☺.
Der er altid sammenhold på rideskolen og alle er velkommen. Så hvorfor ikke fortsætte med det?!
Støt op om dette
Det bedste frirum jeg havde som barn i byens travle hverdag!
Tag evt med en institution ud på en rideskole, bliv forundret og glad over hvad der sker med børnene - også handicappet
Jeg har været enlig mor til 3 børn. De gik alle tre til ridning, og de fik mange gode oplevelser med naturen og med hestene.
De kunne gå til ridning, fordi det var billigt gennem deres fritidsklub. Ellers havde jeg aldrig haft råd til det.
| This discussion has been closed. |