Bevar DR Underholdningsorkesteret
Kontakt forfatteren af dette andragende
Formålet med dette er:
1) At sikre orkestret et par år til at sikre bevarelse.
2) At medlemmer af DRs ledelse får tid til at overveje. om, penge eller radiokultur er af störst betydning for den, således at ledelsen kan frigöres for ledelsesfumktionenj., dog först efter et år, for at undgå HOVSA, for atn söge ud på det liberale ledelsesmarked, i privat pengeinteresse, om lederen når den konklusion, at dette er hans valg.
Et fällesudvalg i DR kan kulegrave, med ekspertstötte af forskellig karakter, fra international radio-TV, äldre medarbejdere,mm, hvilke ikke helt billige radiogrupper, der kan anses for truede, eller ikke repräsenterede i mediefladen, og således bör med i opslag om nye ledere.
En sådan kulturrevolutionär fornyelse, vil således ikke i egentlig forstand kräve hoveder, enkelte af dagens ledelsesbödler har muligheder for at blive siddende. på nye betingelser.
AFSimonsen, Pauliström
Dette må være en udtryk for inkompetent ledelse som i panik forsøger at lukke hullet fra eurovision grandprixet....
De penge må og kan findes andet steds....
Mvh... Carl Stybe
Fy for pokker hvor må man skamme sig
Jeg var i 10 aar sidder som 2. Koncertmester i RUO og har i de sidste 12 aar overhoved ikke fandt saa en dejlig sted at arbejd i, som underholdningsorkester. Jeg vil her vaere fuldstaendig solidaer med alle mine kollege i RUO og haaber at styrning overvejes sin beslutning. Meget ked af det over dette situation.
Clovis
Der er kun to slags musik: God og dårlig musik! Underholdningsorkesteret er lig med GOD MUSIK!!
Komponist Jacob Groth
Tak, tak for initiativet. En skamplet for Danmark at nedlægge dette vidunderlige, demokratiske kultursted. Hvad må omverdenen ikke tænke om os ?
Tænk på Adam Fischer, den mand der har skænket danskerne og vores musikliv så store glæder ? Det er en hån mod denne store dirigent og musikformidler. Beslutningstagerne har garanteret aldrig set de fine udendelser, hvor Adam Fischer fører seerne og lytterne ind i musikken. Og har beslutningstagerne mon nogensinde overværet en koncert med Radiounderholdningsorkesteret ?
Jeg skammer mig over at være dansker.
Det er synd og et indgreb i kulturen, men det ville være så nemt at bevare, hvis alle de manglende 210.000 licensbetalere også bidrog med 2414 = 506.940.000,-!
Det er nemt at råbe op, vi vil ha', men hvorfor betaler de så ikke?
Nedlæggelse af underholdningsorkestret
Jubiiiiiii.vi vi nedlægger underholdningsorkestret! Pengene er hjemme.Nu kan vi fortsætte med alle de pragtfulde udsendelser som alle andre kanaler sender.Vi behøver ikke at sanere eller at rydde op i alt mere.Vi skal være som de andre.Skam jer! I er igang med at ødelægge et stykke kultur som giver liv og glæde til mange mennesker i ind-og udland.
Det gør mig så trist at erfare at ,at der kan handles på den måde.Det er for let.
| This discussion has been closed. |