Alle har ret til en indkomst
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Alle har ret til en indkomst.
|
henriette stein |
#1 genoptjening af dagpengeret2012-09-12 10:32hvordan kan det være at det skal være 4 gange så svært for danskere at genoptjene dagpengeretten i forhold til lønmodtagere i Sverige? |
|
| |
|
Maj Christensen |
#22012-09-12 11:28Alle har ret til en indkomst!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Birgitte |
#32012-09-12 12:21Hvorfor lader man ikke aktivering tælle med som værende i arbejde? Når man er i aktivering, tærer man på sin dagpengeperiode, selvom man foretager det samme arbejde som de ansatte, men bare til en lavere løn. |
|
| |
|
Gæst |
#42012-09-14 07:53Rigtigt godt initiativ af LO i Østjylland. |
|
| |
|
Annette |
#52012-09-14 10:37Jeg bakker selvfølgelig klart op. MEN synes, at det er en ret ensidig udlægning af sagen. Det er rigtig nok, at det er den tidligere regering, der har sørget for halveringen af dagpengeperioden. Men det er da i høj grad den nuværende regerings ansvar, at dagpenge- eller genoptjeningsperioden bliver ført tilbage til tidligere niveau. Dette var et klokkeklart valgløfte, som den nuværende regering løber meget hurtigt fra !! |
|
| |
|
Brian Skovsen |
#6 Re: genoptjening af dagpengeret2012-09-14 11:32#1: henriette stein - genoptjening af dagpengeret Godt Spørgsmål. Og det er ikke bare i Sverige, men hele norden,
|
|
| |
|
Brian Skovsen |
#72012-09-14 11:36Mente Pampere :) |
|
| |
|
Gæst |
#8 Alle har ret til indkomst.2012-09-17 14:36Skal samfundet nu til sørge for at husejer skal blive boende i hus og have 2 biler. |
|
| |
|
Gæst |
#9 Re: Alle har ret til indkomst.2012-09-19 13:40#8: - Alle har ret til indkomst. Du har vidst aldrig været på dagpenge. Du kan ikke holde hus og 2 biler. Men med dagpengene har du måske mulighed for at skrue helt ned for forbruget, og dermed undgå at huset ryger på tvangsauktion. Bankerne har jo lukket ned for lån, så der er INGEN køber. Så spørgsmålet er ikke om at dagpengemodtager skal have betalt huset, men at de kan overleve. |
|
| |
|
Egon |
#10 Re:2012-09-19 15:49#5: Annette - Ja det er korrekt Annette
|
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.