afskaf pension til folketingsmedlemmer
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: freyval
PENSION. Sådan oget får man når man har ydet noget - bare lidt noget - Men de har intet lavet: Ål'så rent nasserri, og der deres afkom er er ikke et hak bedre, tværtimod.
Alternativ regerings mulighed
Her er noget alternativt til de etaplerede udemokratiske partier, der kun tænker på at sikre sig selv og deres bedst muligt, og ikke vil lytte til befolkningen, selv om de påstår noget andet.
Nyt parti. Demokratisk Europa er ved at samle underskrifter (vælgererklæringer) Partiprogram Regeler og vedtægter KLIK HER.... Og se, de vil blandt andet arbejde på at få os ud af EU klørne.
............ www.demokratiskeuropa.dk/
Helt ud af EU Nu.
SKRIV UNDER HER.... Og spar et halvt hundrrede milliarder.
www.heltudafeu.nu
Også et andet nyt parti er på vej. Miljøpartiet Focus
link. Klik her og se hvilket partiprogram. og bestil vælgererklæring.
www.partietfokus.dk/
Demokratisk Europa vil også arbejde på mere anstændige pensionsordning til folketingsmedlemmer.
Afskaf ministerpensionen. og deres børnepension... SKRIV UNDER HER.
............ http://www.skrivunder.net/signatures/afskaf_pension_til_folketingsmedlemmer/start/480
De kan få pension på lige fod med alle andre.
Det ser ud til at i er nød til at kopiere linkene, for at kunne bruge dem.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Godt hvis mange vil belære disse mennesker om hvad anstændighed er.
Re: Hvad med børnene???
#13: Mia - Hvad med børnene???
man kan da også rulle menisterpensioner tilbage ligesom man ruller vores goder tilbage :)
Re:
#202: - er fulstændig enig med dig de er kun mennesker som os og det job vi laver er da noget håre ved kroppen en deres nogen sinde bliver. der er så mange borger ude i samfunde der er helt ødelagt inden de bliver 50 men ingen pension før de er 67 eller nogen kan jo få den et par år før. er det er straf til alle os dansker der knokler røven ud af bukserne i både 20 og 30 år får vi bare skal have en pinde is at leve af mens de bare æder en gammeldags.. bare lidt min mening omkring det.
Re:
På et tidspunkt for vel nok et år siden, da lagde jeg linken ud til underskriftindsamlingen flere gange, med nogle tal og kommentarer. på næsten alle TV 2's lokal kanaler.
Dengang blev jeg kontaktet af TV Øst, hvor administrator spurgte lidt ind til det med ministerpensionen, og om nogen ville medvirke. Det mente jeg nok der var, men har efterfølgende ikke hørt mere fra dem.
Måske fordi de af politikerne er blevet formanet om ikke at røre ved det emne. Hvem ved.
Re:
Svar til gæst. Ja det må man sige. Ritt Bjerregaard har eksempeltvis et godt stykke over 750.000 i årlig pension.
Plus hun har indtægt fra sin æbleplantage, og det modregnes ikke i hendes pension.
Et andet eksempel er Pia Gjellerup 52 år har siddet i folketinget i netop 20 år det berettiger hende til max folketinsspension 31.900 som 60 årig, og fordi hun har været minister lidt over 3 år, har hun siden 2003 fået ministerpension 7094 pr md, og det oven i hendes løn som direktør i DJØF. Her optjener hun også pension, hvor meget kan jeg ikke sige, men den bliver lagt oven i alt andet når hun engang går på pension. Som godt nedslidt.
| This discussion has been closed. |