Adelgade10
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Adelgade10.
|
Gæst |
#12012-05-20 13:01Hvorfor skal underskriftindsamlingen mod Adelgade 10 kædes sammen med vielser af homoseksuelle - det er dog for dumt |
|
| |
|
Kirsten Sloth |
#2 Re: Banneret nederst på siden2012-05-21 23:15Kære alle, Ingen er mere ked end jeg af den dumme banner nederst på siden. Det her site er bare sådan skruet sammen at hvis man betaler kan den underskrifts indsamling man har blive set mere og komme på som banner. Vi kan alle trøste os med at Adelgade 10 underskrifts indsamlingen er mere lødig og har flere intersserede end den der fjollede banner som vidner om for mig at se 'snævert syn' og 'uvidenhed'. De venligste hilsner og tak for deltagelse, Kirsten Sloth, sf@kirstensloth.dk |
|
| |
|
Gæst |
#32012-06-02 15:42Alene påfundet om etablering af et Bilka på denne lokalitet midt i centrum er bizar. I forvejen er det trafikalt meget vanskeligt selv på cykel at færdes i området. Tilførsel af varer samt færdsel til og fra synes logistisk kun at kunne gennemføres til stor gene for beboere og andre handlende. Som lagerhoteller placeres bygninger af denne karakter bedst i periferien, selvom indhøstede erfaringer viser, at embedsmænd og politikere sidder al advarsler overhørig. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.