BEVAR Hjortespring Bibliotek - STOP flytningen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen BEVAR Hjortespring Bibliotek - STOP flytningen.


Gæst

#1

2014-05-08 13:42

Er kommet der gennem det meste af mit liv og har på ingen andre biblioteker mødt den samme service over for lånerne

Gæst

#2

2014-05-08 19:44

Super godt initiativ vi har snart intet tilbage i denne ende af byen

Gæst

#3

2014-05-09 14:04

Fortsætter man med at lade besparelser på kommunalbudgettet ramme så langt fra bymidten som muligt ender man med et udkants Herlev som ingen ønsker at bo i. Hjortespring Bibliotek er et samlingssted. Flyttes det til skolen kunne man lige så godt nøjes med en bogbus... det vil være lige så uinteressant.

Gæst

#4

2014-05-09 14:18

Spar på lønnen til direktørene og borgmesteren og de kommunale spidser.

Gæst

#5

2014-05-10 20:04

Bevar Hjortespring Bibliotek.Mangles der kommunale kroner - sæt kommunalskatten op og lad os betale i fællesskab !
D. Jensen

#6 Hvor mange bruger biblioteket.

2014-05-11 17:17

Hejsa,
Jeg holder også meget af vores lokale bibliotek. Der er en god service og man får en rigtig god hjælp. Ikke mindst på It-siden. Jeg ønsker blot at få oplyst en ting; hvor mange bruger det dagligt?
PS: Det har været på talt om at ville lukke hjortespring bibliotek, i en del år.
D. Jensen

#7 Re:

2014-05-11 17:18

#3: -

Bliver den flyttet til Hjortespring skole?

Admin

#8 Re: Hvor mange bruger biblioteket.

2014-05-11 18:05

#6: D. Jensen - Hvor mange bruger biblioteket.

Tvært imod Dan, her er et link til artiklen fra sidste år, hvor bibliotekt ABSOLUT ikke skal røres ifølge borgmesteren:

http://www.b.dk/nationalt/hvis-vi-gaar-til-venstre-...-er-du-sindssyg-saa-er-vi-faerdige.-saa-er-vi-helt-fa


Gæst

#9

2014-05-11 18:54

Jeg har som barn brugt Hjortespring Bibliotek rigtig meget, og den muligvis synes jeg også at dem, der er børn i Hjortespring nu skal have. Voksne mennesker kan nok godt finde ned til Herlev Bibliotek, og det er bare ikke det samme at gå ind på skolen for at låne en bog.

Gæst

#10 Re: Hvor mange bruger biblioteket.

2014-05-11 19:54

#6: D. Jensen - Hvor mange bruger biblioteket.

Biblioteket har mange daglige brugere,  statistikken viser 250- 300 daglige besøg hertil kommer de mange arrangementer,  øvelokaler til musikere o.m.m.

 

det har altid været en politisk højre fløj som har ville spare Hjortespring bibliotek væk - det er der ikke noget nyt i.