Gærum skole og kulturcenter

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Gærum skole og kulturcenter.


Gæst

#1

2014-05-05 18:10

Bevar Gærum skole, vi kan ikke undvære den.

Gæst

#2

2014-05-05 18:57

Det er fuldstændigt uacceptabelt, at lukke skoler, der fungerer, for de mindre lokalsamfund. For det første, skal ungerne opholde sig længere tid på skolen, skal de så også lægge transporttid til, i begge ender af skoledagen, er der ikke plads til noget fritidsinteresse :( Stop hellere støtte til byggeri, af haller, musikhuse osv. Det er der ikke råd til, med en dårlig økonomi.

Gæst

#3

2014-05-06 04:42

Hvor er det efterhånden belasten og sørgeligt at hvergang der skal spares går det ud over børn og ældre. Kan da virkelig ikke passe vi i kommunen ik har andre områder der kan spares på. Personligt vil jeg heller bevare de små skoler end glo på en eller anden redelig skulptur som har koste det blege. Kan det virkelig passe at fordi kommunen ikke kan finde ud af at administratere pengene det skal gå ud over vores børn.

Gæst

#4

2014-05-06 06:40

Forstår jeres kamp om at bevare jeres skole. Samtidig er jeg glad for at ikke det er jeg der skal være med til at treffe slike beslutninger. Kommunen har lever over evne, og noget skal der gøres. Held og lykke Gærum.

Gæst

#5

2014-05-06 07:58

At børnetallet falder lejlighedsvist er ikke tilstrækkelig begrundelse for at nedlægge en skole i et bysamfund, hvor den i den grad r integreret i byens sociale og kulturelle sammenhængskraft.
Charlotte Hansen

#6

2014-05-06 08:12

Vi vil kæmpe for, at bevare livskvaliteten i vores samfund. Vi vil på intet tidspunkt acceptere, at miste vores skole.
Vibeke Gonez
Underskriftindsamleren

#7

2014-05-06 09:11

Ja det er rigtigt vi vil kæmpe for vores skole som er et samlingspunkt for vores samfund! Se bare vores Brugs som vi selv samle ind til og fik samlet nok penge ind til at drive den videre. Vi har nu en dygtig bestyrer af brugsen som hele tiden laver forbedringer af interiør og tilbud.
Iver Holm Christiansen

#8 Børne og unge udvalget's sparekatalog vedr. Skole institutions lukninger

2014-05-07 05:42

I forhold til Frederikshavn's kommunes tidligere så grønne profil, er transport af vore børn væk fra oplandet en suveræn dårlig beslutning.