Lad Rebecca blive hos sin familie som bor i Høje-Taastrup Kommune

Gæst

2014-04-19 17:44

Vi må og skal stå sammen!
Vores børn er Danmarks fremtid.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2014-04-20 16:43

2

#3 Re:

2014-04-20 16:53

#1: -

100 % enig

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2014-04-20 16:59

Søren

#5 Barnet Tarv er ikke Tvangfjernelse

2014-04-20 17:46

Politikerne tror mere på deres Forvaltning end de tror på Borger og det er sørgeligt at se at man ikke heller vil støtte familien hjemme end at fjerne et barn, og ikke mindst ødelægge en hel familie af for det er det de gør i denne sag.
De tror jo på at nu kan de køre familien ned Psykisk og Fysisk så har man da en god grund til at tage barn / børn men denne familie er så stærk så den baggrund får de ikke med denne familie.
Man burde så istedet tage moderen til samtale uden BUCK
Jeg er ikke langsom til at anfægte kommunernes sagsbehandling og jeg er ikke bleg for at ytre mine synspunkter
Men en oprydning i Adm. ville nok ikke være en dårlig ting

Peder

2014-04-20 19:49

I har været efter denne familie i over 3 år så er det ikke på tiden de får fred for jeres chikane
Jacob

2014-04-21 14:42

Vores samfund er ikke længere for alle.en l..... Kommune
Sommer

#8 Føj for en kommune

2014-04-21 18:48

Vi må stå sammen nu alle forældre det kan være dig i morgen,
Pia

2014-04-22 12:42

Ja det er frygteligt. Det er samme lovgivning i hele landet. Men vi må konstatere at kommunerne ikke kan løfte opgaven!

Gæst

#10 kommuner og offentlige indstanser går hånd i hånd med Borgeren?

2014-04-22 13:38

jo men jo mere naiv og idealitisk en politiker er jo, mere kan de også manipulere og styre politikeren!! pressen bidrager med at gøre folket dumme og ikke oplyste som er deres pligt!

Gæst

2014-04-22 15:09

Ja det er på mange måder beskæmmende at man bliver nød til at flytte for at få hvad man har krav på. Sådan burde det ikke være, men sådan er det desværre i det sociale system. Jeg tror at det er sådan når man taler om service niveau i forvaltnings regi, er det mange måder at anskue det på alt efter hvem man er og hvordan man ser det. Jeg ser det som et styrings redskab for kommunerne. Og man kan diskutere hvem der egentligt har fordel af det. Grundlæggende er jeg for maksimale rettigheder til borgeren og Jeg kan have min tvivl om om det virkeligt er sådan i dag. Men af hensyn til min tavshedspligt kan jeg ikke gå nærmere ind i en udredende diskussion heom. Men det virker helt fuldtændig dybt godnat at der for det første ikke er ens standarder for hjælp til handicappede børn. og at lovgivningen bliver tolket vidt forskelligt i forhold til hvor i landet du bor. Jeg går ind for at forældre til handicappede børns stemmer også skal høres nu, da det er jer derude, der har fingerne i bolledegen, så at sige.