Stop lukningen af de små togstationer!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop lukningen af de små togstationer!.


Gæst

#1

2014-03-18 17:02

H

Gæst

#2

2014-03-19 04:26

Det er er tåbeligt argument at flere vil bruge toget ,hvis de kommer få min .frem tidligere .Sæt prisen ned og bevar stationerne så det er billigere end bilen så vil mange bruge og få glæde ud af det
mumle

#3 Stop lukningen af de små togstationer!

2014-03-22 20:30

Det er ikke dem der er afhængige af lokaltoget der er så jammerligt tåbelige at ville lukke stationer. Det er desværre de samme som står og klapper hinanden på ryggen for at være åhh så grønne. Tænker de da ikke på at der, udover at togene stadig kører strækningen, kommer der en hel del flere, der kører bil. Dyrt for miljø og bilejeren, men staten tjener tykt på diverse udgifter, der er forbundet med at bruge bil. Alene her fra vores lille hjørne af Fyn kommer der 100 biler mere ud på vejene, hvis alle vores togbrugere køber hver sin bil. Tankevækkende at der ikke går en uge hvor der er sket et færdselsuheld i nærheden, og så vil de have flere ud på astfalten?


Gæst

#4

2014-04-08 14:26

ik lukke kauslunde station det er min yndligt station
Benjamin N
Gæst

#5 kauslunde

2014-06-24 21:09

denne station skal ikke slukke og lukke min station du kan være min station så de andre kan ikke bruge den kun MIG

og stationen er Kauslunde