Bevar Sølund festivalen Lav socialloven om NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Sølund festivalen Lav socialloven om NU.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-02-24 15:16

Gæst

2014-02-24 17:58

Håber vi alle kan være med til , at gøre en indsats, for alle dem der har brug forl ledsager til Sølund festivalen
Nicki Lykkegaard Schmidt
Underskriftindsamleren

#3 Re:

2014-02-24 18:11

#2: -

Hej

Jeg takker dig for din komentar.

Det håber jeg også.

Med venlig hilsen

Nicki Lykkegaard Schmidt

Gæst

2014-02-25 17:22

Hvad i al verden bilder de politiker sig ind. Eneste mulighed vores beboer har for at komme ud og opleve. Kunne tænke mig at vide om de politiker havde ønske om at nogle andre skulle bestemme om de kunne komme på ferie eller til koncert

Gæst

2014-02-25 18:23

Borgerne skal havde retten til selv om bestemme hvad de ønsker at bruge deres penge på

Gæst

2014-02-26 10:38

Sølund Festivalen er en herlig årlig begivenhed for fysisk og psykisk handicappede. Det er glæde, musik og samvær med nye og gamle venner. Det er simpelthen synd på nogen måde at nedtone denne festival. Vi andre har masser af musikfestivaler og andre arrangementer, der gør vores liv værd at leve.

Gæst

2014-03-05 15:11

jeg håber at Sølund den ikke lukker for jeg er en af dem som har været der i 5 år og det kan ikke være rigtig at de tager den også fra os af Sølund og at de næsten tager det hele fra os af jeg synes det var nok med at Sommerland syd lukket ned og jeg har været siden jeg var en lille dreng i Sommerland syd og den blev taget fra mig af og at den bus rute 146 den der kørte direkte fra Tønder til Kolding som min mor bor i også taget fra så jeg håber at de ikke lukker Sølund den skal blive ved med at stå

Gæst

2014-03-06 21:00

Lav socialloven nu

Gæst

2014-03-07 11:58

den skal ikke lukke der da er mange udviklingshæmmede der bruer den
Nicki Lykkegaard Schmidt
Underskriftindsamleren

#10 GO NYHED

2014-03-08 21:00

Hej alle sammen
jeg har lige et par super go nyheder.

Sølunfestivalen har i en pressemedeles bekræftet at der bliver en festival i år :)
se gerne link:

http://www.tv2oj.dk/artikel/202928:Skanderborg--Soelund-Festival-reddet

I en fobløbrigt optælling er vi sammen lagt med denne og den der kører i Skanderborg by
og den anden underskrift indsamling rundet 1500 underskrifter.

SÅ mange tak for hjælpen :)

Forsæt go weekend