Bevar sommer- og vinterkolonierne på Bag Skorstenen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar sommer- og vinterkolonierne på Bag Skorstenen.


Gæst

#1

2014-02-07 04:51

Vi er en familie på 6 personer, og vore 2 ældste børn benyttede sig af BS i alle årene og NØD det...og ferierne!!! dem glædede de sig ALTID til! Vi har nu 2 små drenge, som går i BS og det vil være forfærdeligt trist, hvis ikke de kan få samme fantastiske, positive og meget givende oplevelser hos Danmarks Absolut Bedste pædagoger i en FANTASTISK sfo/klub!!!!! BEVAR KOLONIERNE, TAK. M.v.h. familien Pedersen.

Gæst

#2

2014-02-07 10:12

Håber ikke at kolonierne bliver afskaffet. Det er de bedste dage for både børn og pædagoger. Har selv deltaget i 6 år og det er noget alle ser frem til. Både sommer og vinter. Det gir et helt andet sammenhold på tværs af alder og man får et helt andet indblik i ungerne. Det kan ikke undervurderes, hvor vigtigt det er for børnenes udvikling at komme væk fra de trygge rammer hjemme. Har aldrig haft det så sjovt og hyggeligt de gange jeg har været med.

Gæst

#3

2014-02-16 12:22

min store pige har været glad for det så håber da også at mine 2 små få lov at prøve det.