NEJ TAK TIL VINDMØLLEPARKER I VIBORG KOMMUNE

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK TIL VINDMØLLEPARKER I VIBORG KOMMUNE.


Gæst

#1

2014-01-27 14:08

Nej tak til havvindmøller i Viborg. Forstår slet ikke at der kan være nogen tvivl om, at der absolut ikke skal sættes nogen kæmpe vindmøller op så længe der kan være tvivl omkring en evt. sundhedsrisiko.

Gæst

#2

2014-01-30 12:23

Danmark er et lille land med rigtig meget omkringliggende vand! Der er rigtig mange muligheder for opstilling til søs, hvorfor plastre vores natur på land til med havvindmøller og ødelægge landsbymiljøer med muligheder for udbygninger og udvidelser! Jeg bor i Rødding og mener, at den foreslåede placering af havvindmøller i Batum, er et overgreb, på vi, der bor i Rødding by og omegn! Vi har i forvejen højspændingsledninger i vores udsigt, som dog ikke bevæger sig, får vi store havvindmøller, er der altid en bevægelse i udsigten/horisonten, som øjet altid vil søge. Men det værste er dog, at det sundhedsmæssige med vindmøllernærhed ikke er afklaret!!! De undersøgelser der offentliggøres i øjeblikket er udført af vindmøllerfirmaer og er det ikke som at bede ræven om at vogte gæs!!!!!! Utroværdigheden er åbenlyst, idet de i avisen viste billeder af placeringen, var højspændingsledninger slettet!!!!!! Tænk jer om kære politikkere!!!!!!!!!!

Gæst

#3

2014-01-31 00:18

Vindmøller koster 3-5 gange alm energi og larmer ad helvede til. Hvem fanden ønsker dem?
Engelske studier viser fald i huspriser helt op til 20 kilometer væk. God fornøjelse.

Gæst

#4

2014-02-04 21:31

Vi i famillien er tidligere flyttet fra en landejendom ved øster velling (langå) pga at støjen var ulidelig. støjen kom fra vindmøller afstand 300m og vindmøllerne var meget små (højst 30meter) i forhold til dem der her er tale om jeg tror på at disse vindmøllermøller vil være generende i en aftand af op til 2000 meter måske enda mere. Mvh Erik Amdi Hansen Batum Hedevej 20 8830 Tjele

Gæst

#5

2014-02-05 15:48

Vil ikke have den vindmølle park kan se og høre den fra mit vindue

Gæst

#6

2014-02-10 14:00

Havvindmøller skal stå på havet

Gæst

#7

2014-02-16 10:03

Stakkels de mennesker der kommer til at bo tæt ved møllerne. Deres liv og helbred bliver ødelagt og oveni bliver deres ejendom usælgelige. Vindmøllerne kan stå langs med motorvejene , der er alt jo ødelagt afligevel. Rødding sø er genetableret og er et fantastisk natur område. Få nu de møller hen et sted hvor man ikke på ny skal til at skæmme natur og miljø. Hvorfor ikke satse på sol energi.

Gæst

#8

2014-03-09 13:01

hvad er grund til at vindmølleparken skal ligge i et smukt rekreativt område og ikke ude på havet ??

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-03-10 11:11



Gæst

#10

2014-03-11 09:32

Ingen hav-vindmøller på land!!!

Gæst

#11

2014-03-11 10:22

Havvindemøller skal stå på havet!!!!!

Gæst

#12

2014-03-11 17:43

GODT GÅET DE DAMER OG HERRE.
Jeg syntes IKKE at de er pæne i forbindelse med vores naturområde/søen osv.
Den måde som mand måler støjen på er meget fordelagtigt for vindmøllerne, hvis det var en bil eller motorcykel ville mand jo ALDRIG trække udenoms støjen fra...!
Det er noget jeg ved da jeg er automekaniker og har kørt USA biler og Harley-Davidson i 30 år