Dong er Dansk

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dong er Dansk.


Gæst

#1

2014-01-25 19:12

Dong skal forblive på danske hænder, det er en del af det danske samfund, og det skal sldrig sælges som TDC og lufthavnen og postvæsenet.
Det er disse fælles ting, der gør os til et land.

Gæst

#2 Re:

2014-01-25 21:55

#1: -

skriv under på den officielle underskriftindsamling i stedet for... den der er 90.000+ underskrifter på

 


Gæst

#3

2014-01-26 00:22

Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt...

Gæst

#4

2014-01-26 08:35

dong er dansk

Gæst

#5

2014-01-26 08:40

Jeg støtter underskriftindsamlingen og syntes det er en katastrofe - at Corydon og Thorning i forlængelse af TV udsendelsen om "skattely" gerne vil forfølge skatteunddragelse (hvilket de selvfølgelig skal) mens de medvirker til organiseret skatteunddragelse ved salget af DONG. Jeg håber de i lighed med direktioner og bestyrelser i private virksomheder stilles personligt til regnskab (evt. en rigsret) - hvis det viser sig - at staten taber skattekroner på et suspekt samarbejde med Goldman Sachs. Der kan endvidere stilles spørgsmålstegn ved - om der i virkeligheden er tale om nepotisme - idet det i dagspressen skrives - at bestyrerlsesformanden for Goldman Sachs udover at have tætte relationer til Henrik Poulsen deler samme politiske ståsted som Corydon og Thorning.

Jan Pedersen
Horsens


Gæst

#6 Stå sammen

2014-01-26 11:19

Der er ingen ide i at havde flere underskriftindsamlinger kørende. Lad mig som andre opfordre til at denne lukkes og man skriver under på den med flere end 100.000 underskrifter istedet. Lad os havde en underskriftsindsamling:

http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs

Gæst

#7

2014-01-26 13:47

Denne regering har lavet nok lappeløsninger.
Pede

#8 Hvorfor laver du en underskriftside når der allerede er flere...

2014-01-26 19:09

Hvorfor laver du en underskriftside når der allerede er flere.?
Det et dumt og undergravende
Dong bong

#9 Luk din side

2014-01-26 19:17

At spilde underskrifter på underordnede sider er rigtigt ærgerlig