Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Nyt syn på sort arbejde/ SF = Vatpikkene
Skift elselskab NU NU NU.
Måske folketinget skulle regulere dette område - og give bøder hvis forskellen er for stor - deres iver efter at lave regulativer kender jo ingen grænser :-(
Æv...
Enhver kan komme og sige, at den delvise aftale med Goldman Sachs er den bedste for Danmark. Enhver kan forsøge at berolige en undrende og bekymret befolkning med, at visse "eksperters" skeptiske vurdering af aftalen, er ude af proportioner og regeringen til enhver tid bekæmper skattely. Desværre kræver troværdighed at man har vist befolkningen kan have tillid til regeringens og Bjarnes forvaltningsevner - og det har historien desværre mange eksempler på man ikke kan. Så Bjarne og regeringen burde slås for, at genvinde vælgernes tillid og "bøje sine grene i retning mod vælgerne i stedet for, at bøje grenene væk", for at bruge Dronning Margrethes egne ord - men det gør de ikke... og den manglende form for situationsfornemmelse får mig til at undres. Man foranlediges til at tro det hele har været planlagt længe før, for det er godt nok mange år siden en regering har været så "out of sync" med sine demokratiske vælgere :-(
Hvad mener de menige socialdemokrater ?
Der er desværre for mange uafklarede spørgsmål og det virker som om, at beslutningen skal vedtages med magt og det ikke kan gå hurtigt nok. Man kunne få den tanke, at der foregår økonomiske forbindelser, offentligheden ikke kan eller må kende til....
Kaere politikere, i er blevet vejet og fundet for lette. Hop hellere nu, hvor i stadig kan.
Vi vælgere må snart finde et alternativ, håber ikke vores børn vil fortsætte den onde linie.
Konsekvens i politik
Jeg forudser I alle gør som ved TDC. -
tænk at SKAT har den danske stat/regering som konkurrent FY...
Danmark skulle endnu en gang tage sig sammen og blive førende på grønt energi.
Forunderligt
Hvis man bliver almindelig folkepensionist efterlønner mv., kontrolleres det, om der skal modregnes pga. pensionsopsparing mv.
Skønt der herefter ikke længere skal kontrolleres for evt. rådighed for arbejdsmarkedet, kan man nu ikke frit vælge hvor man vil opholde sig, men der kontrolleres for varighed af evt. ophold i udland og straffes økonomisk, hvis det overskrider en vis tid pr. år.
Når man så dør, skal der kontrolleres om der skal betales en sidste afgift til staten, af det man måtte have af formue eller ejerbolig mv.(dødsskatten), med mindre, at man har kunnet tage ophold i Sverige, Norge, Portugal etc., hvor afgiften er afskaffet.
Forunderligt…, men sådan er det jo...
Det har til ingen fordel at sælge til Goldman sachs, regeringeng mister indtjening på den måde og pengene fosse ud i stedet for at blive i kassen, de danske midler har bedst af at blive på dansk market.
Jeg tror at staten har svært ved at indrømme krisen ikke er ovre, der er noget virkelig lusket ved det her.
Jeg Forlanger en undersøgelse, kan der egentlig være tale om insiderhandel?
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Jeg skrev at de har brugt 40. mio. på aftalen indtil videre, og jeg kan ikke finde belæg for det, andet end t jeg har hørt det i medierne.
Dette skal derfor ikke mislede