Nej tak til skattestigninger i Sønderborg!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til skattestigninger i Sønderborg!!!.


Gæst

#1

2013-09-26 07:54

jeg er pisse træt af at alle udgifter stiger!! for vores løn stiger jo ikke samtidig! vi får jo derfor hele tiden færre penge at leve af....

Anonymous

#2 Re:

2013-09-26 08:42

#1: -

Det er godt at hører at vi begge er enige om at skattestigninger er en forkert ting, så del denne underskrift indsamling med venner og familie, så vi kan samle så mange som muligt.


Gæst

#3

2013-09-26 14:53

Det er vanvid. Borgerne vil sænke deres forbrug endnu mere, hvilket i fovejen er et problem i Danmark. Få nu hovedet ud af røven politikere..

Gæst

#4

2013-09-26 15:21

Fint at borgere kan få lov til at blive hørt!!! Grundlaget for skattestigningen er IKKE i orden!!! Håber langt om længe der er nogen der vågner op????
Erling Lundsgaard

#5 Re:

2013-09-26 16:30

Vi er vågne og en skattestigning er helt og aldeles unødvendig - Sønderborg har Sønderjyllands største kassebeholdning pr. indbygger, nemlig 5222,- kr, mod Aabenraa der har 2884,- kr pr indbygger, og Haderslev med 4762,- kr. på indbygger. De skal skamme sig i Sønderborg byråd, når de ikke vil se på mulighederne for rationaler, men hellere hæve  skatterne med 95 mill. kr.. Sæt dit kryd ved VENSTRE hvis du er enig med os.

 


Gæst

#6

2013-09-26 19:50

En ting er sikkert. De får ikke min stemme ved kommunevalget. Uforskammet er det de her har gang i og lønningerne stiger jo ikke

Gæst

#7

2013-09-27 05:23

Nej til skatte stigning, vi betaler skue nok skat og afgifter m.m i forvejen....
Gunnar

#8 Skattestigninger i Sønderborg

2013-09-27 09:33

Det er utrolig frustrerende at stå magtesløs tilbage når en række ubrugelige politikere bare beslutter at skære i dit rådighedsbeløb, uden først at vende alle sten for at finde besparelser og effektivisering.
Hvor blev de lovede stordriftsfordelene ved kommunesammenlægningen af, og kan man inden for det offentlige aldrig opnå bedre ydelser eller mere output uden at der skal tilføres flere penge eller flere hænder.
I det private skæres der ind til benet, og færre hænder bliver hele tiden nød til at finde enklere, smartere og mere effektive måder at gøre tingene på, for at virksomheden kan overleve, være konkurrencedygtig og levere de nødvendige resultater.
Det er bare for nemt at hæve kommuneskatten.
Jeg tror mange private virksomheder ville være begejstrede hvis de bare kunne hæve prisen på deres produkter eller ydelser når bundlinjen viste røde tal.
Jarl

#9 skattestigning i Sønderborg

2013-09-27 11:39

Skattestigningen som jeg ser det, kommer udelukkende gå til finasering af projekter i
SØNDERBORG BY. Som eksempel et nyt ko projekt, opfordring til at reklamere for Sønderborg by som det bedste sted at bo, veje og des lige ved det nye kultur hus i Sønderborg by.
Mens andre byer i kommunen skal køres i sænk.

Gæst

#10

2013-09-27 13:10

Skriv en kommentar...Vi betaler sku nok i forvejen, det hele drejer kun om byen hvad med de små byer de bliver sku glemt,der bliver alt sparet væk, så nej tak til skattestigninger hvad tænker i dog på

Gæst

#11

2013-09-28 06:52

Jeg synes det er en god ide at sige nej til skattestigninger i Sønderborg. Grunden har selv familie der. :-)

Gæst

#12

2013-09-30 20:27

Fandme ikke have højere skat!

Gæst

#13

2013-09-30 20:27

..

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-10-26 08:30



Gæst

#15 Skat i Sønderborg

2013-10-26 08:35

Først en tvungen kloark udgift og så en skattestigning, hvem skal kunne blive ved med at betale gildet i Sønderborg

Gæst

#16

2013-11-10 11:37

Mener at borgerne betaler nok skat og afgifter på diverse, vi nu om dage køber så som madvarer er steget enormt, så kommer afgifter på forbrug af diverse m.m