Bevægelsen mod Eu

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevægelsen mod Eu.


Gæst

#1

2013-06-17 12:57

Jeg ser EU ikke som en fredens projekt-tværtimod, EU er den som fremtvinge konfrontationer, netop fordi den er udemokratisk.

Gæst

#2

2013-06-17 13:00

Jeg skriver under fordi at EU er et fransk projekt om herredømmet i Europa og fordi at EU er et socialfascistisk samfundssystem uden folkets aksept.

Gæst

#3

2013-06-17 13:04

støt op på denne vi må gøre noget.

Gæst

#4

2013-06-17 15:05

Alle der ønsker Danmark fobliver dansk,skriv under!

Gæst

#5

2013-06-17 16:26

EU er ved at tage magten fra Danmark. Giv os Danmark tilbage...

Gæst

#6

2013-06-18 15:40

Føler mig umyndiggjort . Suk
Ellen Ewers

#7 EU er en katastrofe... Som har ageret som en tyv om natten!!!

2013-06-18 16:02

Hvis ikke vi kommer ud af EU, mister vi den sidste lille rest af selvbestemmelse og frihed til at være danskere. EU er ved at udvikle sig til et diktatur, der uden at spørge befolkningerne, handler stik mod deres ønsker. Det var en eklatant fejltagelse, at vi nogensinde, blev medlem af denne klub. I øjeblikket er de ved at skifte de europæiske befolkninger ud med muslimer, som på sigt vil ødelægge vore lande. Men både vore hjemlige politikere og EU, lader som ingenting og laver aftaler, som vi ingen indflydelse har på. Samtidig sidder de og planlægger, hvordan de kan lukke munden på os, fortie kendsgerninger og straffe os for vore holdninger!!! Den udvikling, vi har været vidne til gennem alle årene, har været en helt anden, end den, danskerne lod sig lokke til at tro på. Lad mig komme ud....jeg har aldrig sagt ja til noget af det....og jeg håber, det må ske snarest!!!!

Gæst

#8

2013-06-19 07:53

EU er roden til alt ondt i Europa.
Den store og massive indvandring.
De ulovlige bander, der etablerer sig med Sharia alle vegne
Stem JA til Danmark og Grundloven
Stem NEJ til EU og tusindvis af traktater

Gæst

#9

2013-06-19 13:58

vi skal barer ud af EU Danmark har ikke råd til det her det er kun for at de mappe dyr det er dem inde på borgen der gerne vil tjene mange penge til sig selv og vi smider en masse penge til andre lande alle de mange penge skulle bruges i D anmark

Gæst

#10

2013-06-19 18:59

Jeg har altid været total modstander af Danmarks medlemskab
Ken

#11 Re: EU er en katastrofe... Som har ageret som en tyv om natten!!!

2013-06-20 11:34

#7: Ellen Ewers - EU er en katastrofe... Som har ageret som en tyv om natten!!!

Det er korrekt.

Der er flere grunde til at politikere ønsker EU.

Magten og dermed ansvaret flyttes længere væk fra det enkelte individ, og de har altid gode undskyldninger for at det kommer fra det 'store' system.

Selvom magten og ansvaret er flyttet, indkasserer lokale (i de enkelte EU lande) politikere stadig den høje gage og fordele, som da de tidligere havde hele magten og ansvaret selv. Mange politikere får endnu højere gage og mange flere fordele, da de tit varetager funktioner, både lokalt og i EU. En politiker kan få masser af fradrag, 2 lønninger, eller en løn og en pension, og alle frynsegoderne som de mener den almene befolkning ikke skal have eller skære ned på.

Der er ingen der får stoppet dette igen, idet politikere selv skal stemme for at nedsætte deres egen løn og goder!

Man burde derfor have en kommision eller udvalg i de enkelte lande, der bestemmer aflønning og goder for politikere. Hvis man havde det, ville frådseriet med aflønning og goder blev begrænset, f.eks at en politiker ikke både kan få løn og goder fra EU og fra DK, så var muligheden langt større for modstand mod EU fra vore politikere.

 


Gæst

#12 Re:

2013-06-22 05:58

#2: -

Jeg er ikke uenig i at det er et projekt om herredømme, men jeg mener nu mere at det er en fortsættelse af dele af Hitlers ønsker, som Tyskland arbejder med.


Gæst

#13

2013-06-22 08:42

Danmark og Danskerne skal have selvbestemmelsen tilbage. Det skal ikke være EU Bureaukraterne der skal bestemme Dansk Politik. Det skal Danskerne selv.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-07-07 15:28


Flemming
Gæst

#15

2013-10-26 12:05

#5: -

EU har allerede taget magten fra Danmark.

 


Gæst

#16

2013-10-26 16:48

Skriv under så vi kan komme ud af Eu

Gæst

#17

2013-10-26 17:00

Selvfølgelig skal Danmark ud af EU

Gæst

#18

2013-10-27 01:44

Ud af EU Nu

Gæst

#19

2013-10-28 22:48


Jeg kom forbi en gruppe på facebook. Hvor muslimske piger/kvinder sad og roste hinanden for at gå med tørklæde i Danmark. De fortalte også hinanden, at de var Allahs krigere. Og at Danmark var deres. DANMARK vågn op!! Og få os ud af det lort de kalder EU. Bagefter skal danskerne rydde op i landet. Der er noget der skal sendes retur !!.

Gæst

#20 Re: EU er en katastrofe... Som har ageret som en tyv om natten!!!

2013-11-07 21:01

#7: Ellen Ewers - EU er en katastrofe... Som har ageret som en tyv om natten!!!

Din holdning kan jeg lide.Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

peter h christensen

#21 tyskere.

2013-11-07 21:18

tyskere og deres ideologi.1 verdenskrig,våben og milioner døde.2 verdenskrig undertrykkelse og flere milioner døde.Denne gang går de mere varsomt frem.Manipolation af befolkninger og politikere som hopper med på vognen i håp om at få en extra godbid.Tænk tilbage eller husk jeres historie timer i skolen.hvad er der sket de 2 foregående gange.! Civil ulydighed,Opstand Og modstand.Det vil også ske denne gang.Det er kun et ? om tid.

Gæst

#22

2013-11-21 12:27

Ud af EU nu.
UTAMINBUTIK.........

#23

2014-02-12 20:32

Det er meget vigtigt at vi kommer ud !! Vi har hverken lyst eller råd til at være med <3

Gæst

#24

2014-02-13 16:47

'Sokkerne' af for Schweiz ... desværre er der ikke plads til os!

Gæst

#25

2014-02-14 06:33

Har kæmpet imod altid !