Bevar Kiosken på Korsør Station.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Kiosken på Korsør Station..


Gæst

#1

2013-04-26 09:08

Husk folkens... det kan godt være du aldrig selv har brugt stationen eller tænker 1 fra eller til gør vel ingen forskel, men hvis der ikke bliver sat en stopper for det nu bliver de bare ved at fjerne de små steder til fordel for de større og tvinger os som forbruger til at følge deres lov, for de tjener pengene og mener åbenbart herved at de kan tvingeps til absurde ting... så ffolkens skriv under og hjælp de små med at stå fast så alting ikke skal være stort, upersonligt og for pengenes skyld men for vores skyld som forbruger.
Marianne

#2 7/11

2013-04-26 11:12

Mange steder hvor de har lukket DSB kiosken er der i stedet kommet en 7/11, som kan nogenlunde det samme. Det er der ikke tale om her eller?

Gæst

#3 Re: 7/11

2013-04-26 11:31

#2: Marianne - 7/11

Ikke hvad vi ved af :-)


Gæst

#4 Re: 7/11

2013-04-26 13:33

#2: Marianne - 7/11

Bestemt ikke! Planen er efter kioskens lukning at "leje" bygningen ud! Men se lige hvordan det ser ud på andre stationer. Både Slagelse og Ringsted har tomme billetkontorer stående, 7/11 "betjener" disse, ja men i Korsør er der intet andet .... En meget meget øde banegård til konsekvens!


Gæst

#5 Re: Re: 7/11

2013-04-27 19:31

#4: - Re: 7/11

Hej Alle.

Nej der er ikke tale om at andre evt.kan komme ind og overtage kiosken på samme vilkår med salg af billetter/kort og hvad der eller tilhører. Jeg vil derfor engang for alle slå fast at Kiosken På Korsør Station ikke er en del af 7/Elleven. Men er en del af Kort Og Godt kæden . Kom nu op af stolene og hjælp os med en underskrift. Arbejdsløsheden i Korsør er i forvejen for stor PLEASE SKRIV NU UNDER OG GIV BESKEDEN VIDERE.


Gæst

#6 Re: 7/11

2013-04-29 17:09

#2: Marianne - 7/11

Nej her er der ikke tale om det, men permenent lukning.


Gæst

#7 Re: Re: Re: 7/11

2013-04-29 17:11

#5: - Re: Re: 7/11

Nej det er der nemmelig ikke tale om her. Ja det har du helt ret i den er meget for stor her i Korsør med arbejdsløsheden.


Gæst

#8

2013-05-10 19:49

Hvad er tankegangen bag lukningen af billetsalget på Korsør Station? DSB vil miste mange kunder. Men det betyder nok ikke så meget. Jeg tænker også på, hvor tit det er mislykkedes at tanke mit rejsekort op, fordi maskinen ikke fungerede. Hvordan skal man så forholde sig? Andet end at rejse med ugyldig rejsehjemmel, som det hedder. Kan man få bøde for det?
Jeg synes, at det er en rigtig dårlig behandling man får som DSB-kunde, hvis billetsalget lukker. Jeg har også af og til brug for vejledning mht min rejse.
For mig betyder det knapt så meget, om man kan købe mad og drikke der.