Ønsker du en liberalisering af rygeloven

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ønsker du en liberalisering af rygeloven.


Gæst

#1

2013-04-23 07:54

Jeg mener IKKE, der skal stilles krav om indendørs rygerum på arbejdspladser. Det må være op til den enkelte virksomhed om de ønsker det eller ej, men det skal være muligt for dem at gøre, hvis de vil.

Gæst

#2

2013-04-23 08:25

Jeg er ikke ryger

Gæst

#3

2013-04-23 19:20

Det børe valgfrit om der må ryges på en arbejdsplads. Det må være op til den enkelte virksomhed at afgøre om der må ryges eller hvor der må ryges, på en arbejdsplads.

Gæst

#4

2013-04-25 11:56

Liberalisme må gå begge veje. Ligesom man ikke skal kunne tvinge virksomheder til at indføre rygeforbud, bør man heller ikke kunne tvinge dem til at have rygerum.

Medarbejdere, der er utilfredse med rygepolitiken på deres arbejdsplads, må forhandle sig til rette om den. Og hvis de ikke bliver tilfredse: Finde et andet job med en rygepolitik, der passer dem.

Gæst

#5

2013-04-27 09:02

Det er da en fuldstændig vanvittig jagt på rygere. Et "barnepigetidsspilde" at politikerne. Har de ikke vigtigere ting at koncentrere sig om? Mange af dem er også rygere og installerer kabiber på vores regning. Kraftig kampagne for mindre rygning og forbud mod at der ryges i nyindspillede film må være nok. I vores hjem må folk ryge, som de vil - på trods af at både min mand og jeg er eks-rygere.