Fodgængerfelt_VIA University College

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fodgængerfelt_VIA University College.


Gæst

#1

2013-02-15 15:42

Dejligt med et initiativ! Det er uhørt, at vi som studerende skal risikere liv og lemmer hver morgen for at gå i skole! Må dette blive hørt, så der hurtigt kan handles.

Sygeplejestuderende VIAUC

Gæst

#2 Tak!! Fedt med opbakning! :-)

2013-02-15 17:43

#1: -

Tusinde tak!! ;D
Det er så fedt med den opbakning der er og håber det vil fortsætte (siger også noget om der er et reelt behov)
Jeg tænker at lade underskriftindsamdling køre noget tid/dage måske en uge endnu? og så går jeg videre med det til Britta Fulhlendorff som er lærer og underviser i sygepleje og sidder i kontakt udvalget på sygeplejeuddannelsen - her vil hun tage underskriftindsamling (og evt. en skrivelse med). Man skal ikke give op bare fordi sagen har været taget op før og kommunen henviste til et eksisterende fodgængerfelt længere henne i anden retning af skolen. Vi vil ikke acceptere ikke at blive lyttet til og jeg tror nok vi skal få over 200 underskrifter og gerne mange/endnu flere!! :-)


Gæst

#3

2013-02-16 16:22

Hvad med et ved vejen ind mod skolen også? Der er blot haj-tænder, og bilisterne kunne ikke være mere ligeglad med fodgængerne.... :)

Gæst

#4

2013-02-17 00:04

Det er det eneste fornuftige at gøre når der ligger en uddannelses institution med så mange studerende og ansatte ved en så befærdet vej. Især når hovedtransportmidlerne til denne uddannelsesinstitution hovedsageligt er cykler og busser. Hvorfor prioriteres bilister højere end de mere miljørigtige trafikanter? Det giver ingen mening. // Pernille

Gæst

#5

2013-02-19 11:45

Godt intiativ!!

Gæst

#6 Re:

2013-02-19 12:23

(TAK) Til alle ! :-)

TAK! :-) 400 underskifter er vi oppe på nu! Så sejt!
Det er virkelig fedt at se så mange bakker op og støtter initiativet!!
Håber endnu flere vil sætte deres navn på underskriftindsamlingen til en fodgængerfelt.
Ved ikke om det har/får betydning på antallet og gyldighed ift. dem der har skrevet under men valgt deres navn ikke må vises offentligt inde på siden? Kommer navnet mon stadig med når man udskriver underskriftindsamlingen? Håber jeg! Ellers vil jeg på kraftigste opfordre til man sætter sit navn OG at det må vises offentligt der det jo er en UNDERSKRIFTindsamling ;).

Mvh. Katrine


Gæst

#7 500 underskrifter er nu målet! Hjælp og spred rygtet :-)

2013-02-25 14:07

Skriv dit navn hvis ikke allerede du har gjort det eller prik til dine klassekammerater, lærer, sekretæren, kantinedamen osv. ALLE kan være med og støtte op så vi kan råbe kommunen op og måske få det fodgængerfelt vi ønsker os!

Gæst

#8 Re: 500 underskrifter er nu målet! Hjælp og spred rygtet :-)

2013-02-25 14:19

#7: - 500 underskrifter er nu målet! Hjælp og spred rygtet :-)

PS. Knap 100 personer har skrevet under men valgt det ikke må vises offentligt :/ dette er ikke meningen med en underskriftindsamling. Håber du vil sætte dit navn og stå ved det offentlig også det er blot navn og at du bor i Århus C eller ligne. Hamløse oplysningen med nødvendige og aktuelle for underskriftindsamlingen. Håber de tæller med og kommer på når man udskriver listen dem som står som usynlige. Hvis du har fortrudt du har valgt denne handling så slet dig selv som nr. 347 fx. hvis du står der som usynlig og skriv under igen men tillad navn vises. Tak fordi du støtter og hjælper med projektet. Håber vi kan overbevise og blive hørt af kommunen. :-)

Mvh. Katrine (sypl. studerende og stifter af indsamlingen)


Gæst

#9

2013-03-12 09:39

Det ville nok være bedre med en rundkørsel i krydset mellem Skejbygårdsvej og Hedeagervej. I hvert tilfælde for os på cykel, der skal over vejen.

Gæst

#10 Over 600 underskifter - TAK!! :-)

2013-03-24 22:57

Tusinde Tak til alle jer der valgte at skrive under på underskiftindsamlingen.
Jeg går videre med det til SLS og DSR samt kommunen får og behandler det.
Får evt. en journalist med til at dække det med de 602 underskifter som vi nu er oppe på og vil give til kommunen hvor vi forventer handling og en god holdbar løsning. - Mvh. Katrine. God Påske! :)

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-05-15 22:17


KATRINE (stifter af indsamlingen)

#12 JUBII journalister skaber fokus på det! :-)

2014-05-06 18:30