Støt Rasmus Brygger i hans kamp mod DR-licens
Kontakt forfatteren af dette andragende
HÅBER!!
Det er jo skræmmende man ar tvunget til noget man ikke vil..
Tvivler
Betal dine regninger
Intet er mere usmageligt, end "store spillere", der med regeringers fulde opbakning,læner sig ligegyldigt tilbage og fortsætter deres sædvanlige middelmådighed,vel vidende at pengene alligevel kommer fossende ind i deres altid slunkne kasser - for den tåbelige befolkning skal jo nok betale.
Støt altid vores allesammens frihed til at foretage frie valg - tak.
Re: Betal dine regninger
#5: Mark T. - Betal dine regninger
Hvorfor er det nasseri hvis man ikke ser DR?
Re: DR2 snylter historiefredag
#1: Christian Hansen - DR2 snylter historiefredag
Du ser tydeligtvis en masse DR - det gør det jo kun mere absurd, at du så ikke vil betale licens. Er det ikke dig som snylter?
Fuldstændig enig Mark! Loven er som den er p.t... Man kan ikke bare "melde sig ud" og lade alle andre betale... Og selvfølgelig slet ikke når man nu har tv m.v... Så må man jo arbejde for at få ændret loven. Hvad bliver det næste, - at nogle nægte at betale skat o.s.v., fordi man er uenig i lovene på dette område, som jo mange er... Hvor er vi så henne, - så skal enhver lille mand have lov til at opstille deres egne regler m.v...???
Re: Re: DR2 snylter historiefredag
#9: anon - Re: DR2 snylter historiefredag
Hej alle jeg kan da sagtens følge dr dengang der ikke var andet så havde du et tv ja så var det jo nok for at se dr tv. men i dag hvor der er så meget andet på markedet holder den jo ikke vel. så er det kun for at holde dr ilive de vil bare ikke se tiden er løbet fra dem personlig ejer jeg ikke et tv og har ik gjordt det i snart 7 år men jeg er nødtil og have internet for alt kører efterhånden over nettet men hvorfor skal dr have licens for det fatter jeg ikke de kan da bare sætte en kode på og hvis man er intreseret i det ja så bestiller man en kode til det og så er den ikke længere.det kan sgu da ikke værre så svært i år 2013.men så dør dr jo også vil jeg tro
Det er jo bare en lang liste af nassere
Re: Det er jo bare en lang liste af nassere
#14: Martin Kristensen - Det er jo bare en lang liste af nassere
Martin Kristensen alle andre TVstationer kan finde ud af at lave det så hvorfor ikke DR?
Desuden syntes jeg at de tager meget let på deres public service forpligtelser det kan vel ikke passe at lokale private radiostationer er bedre opdateret med vej og vejr end DR P4 og det er de osse inden kl 0600 om morgenen, DR har en "pladespiller" med Mylle til at køre indtil kl 0600
De kan sende regninger, til de er blå i hovedet.
Man vil jo heller ikke betale for både smør, juise, frandsbrød, kager og mælk hos en bager, når man kommer ind en morgen efter rundstykker, en sådan forretningsmetode ville også, lige som tv-udbydernes pakkediktatur være en uanstændig forretningsmodel!
En syg politik, at man skal betale for 5 eller 6 uintresante TV-kanaler, for at få en enkelt eller to kanaler man er intresseret i.
Emne
Det er jo fuldstændig absurd det her
Ja støtter Rasmus
kære alle tv seer. Er i klar over at i betaler muligvis dobbelt licens til dk radio? Uanset om i har you see eller tdc home trio eller anden tv udbyder. Så snart i har dr 1 og dr 2 i jeres pakke betaler i licens via jeres udbyder.
Det er der ikke mange som ved heri dk. Kontakt jeres tv udbyder og spørg dem om de har en aftale med licenskontoret.De vil med stor sandsyndlighed svare ja til at de har dette.
Jeg går i hvert fald i retten med dette og kræver mine penge tilbage, som jeg har betalt for meget igennem årene!
| This discussion has been closed. |
DR2 snylter historiefredag
jeg er sur over at DR2 ikke viser nye afsnit af historie udsendelser som f.eks. "Store danskere" og "24 timer vi aldrig glemmer" mere når de bliver med at sende unødvendige madprogrammer oom søndagen nu må de sgu til at komme ind i kampen kvaliteten på DRK er desværre også faldet