Støt Rasmus Brygger i hans kamp mod DR-licens

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støt Rasmus Brygger i hans kamp mod DR-licens.

Christian Hansen
Gæst

#1 DR2 snylter historiefredag

2013-02-15 02:03

jeg er sur over at DR2 ikke viser nye afsnit af historie udsendelser som f.eks. "Store danskere" og "24 timer vi aldrig glemmer" mere når de bliver med at sende unødvendige madprogrammer oom søndagen nu må de sgu til at komme ind i kampen kvaliteten på DRK er desværre også faldet

Lars U

#2 HÅBER!!

2013-02-15 09:57

Håber virkelig de kan få lukket det her sindssyge hul i det danske samfund.
Det er jo skræmmende man ar tvunget til noget man ikke vil..
Jesper

#3 Tvivler

2013-02-15 10:02

Tvivler på at en lille underskrift kampagne vil åbne øjnene for politikerne :/ men håber da bestemt ! er sku sørgerligt at blive påtvunget at betale over 200 kr om måneden for en service man ikke gider at bruge pga diverse programmer der skraber bunden. ikke engang deres Radiokanal P3 er noget værd at høre mere.

Gæst

#4

2013-02-15 10:16

Jeg er slet ikke imod DR, men at vi i dagens Danmark kan have en institution som DR, hvor man så hovedløst er tvunget til at betale, er mig en gåde.
Mark T.

#5 Betal dine regninger

2013-02-15 13:25

Det fint, at have en kamp. Med det ikke i orden, at nasse på os andre, mens du kæmper. Betal dine regninger og overhold landets lov, mens du kæmper.

Gæst

#6

2013-02-15 14:51

På tide at nogen gør noget ved måden, at holde danske tv seere, for nar på.

Gæst

#7

2013-02-15 15:29

Intet er mere usmageligt, end "store spillere", der med regeringers fulde opbakning,læner sig ligegyldigt tilbage og fortsætter deres sædvanlige middelmådighed,vel vidende at pengene alligevel kommer fossende ind i deres altid slunkne kasser - for den tåbelige befolkning skal jo nok betale.
Støt altid vores allesammens frihed til at foretage frie valg - tak.


Gæst

#8 Re: Betal dine regninger

2013-02-15 16:08

#5: Mark T. - Betal dine regninger

Hvorfor er det nasseri hvis man ikke ser DR?

anon

#9 Re: DR2 snylter historiefredag

2013-02-15 17:09

#1: Christian Hansen - DR2 snylter historiefredag

Du ser tydeligtvis en masse DR - det gør det jo kun mere absurd, at du så ikke vil betale licens. Er det ikke dig som snylter?


Gæst

#10 Re: Betal dine regninger

2013-02-15 17:16

#5: Mark T. - Betal dine regninger

Fuldstændig enig Mark! Loven er som den er p.t... Man kan ikke bare "melde sig ud" og lade alle andre betale... Og selvfølgelig slet ikke når man nu har tv m.v... Så må man jo arbejde for at få ændret loven. Hvad bliver det næste, - at nogle nægte at betale skat o.s.v., fordi man er uenig i lovene på dette område, som jo mange er... Hvor er vi så henne, - så skal enhver lille mand have lov til at opstille deres egne regler m.v...???

Larsen

#11 Re: Re: DR2 snylter historiefredag

2013-02-15 18:09

#9: anon - Re: DR2 snylter historiefredag

Hej alle jeg kan da sagtens følge dr dengang der ikke var andet så havde du et tv ja så var det jo nok for at se dr tv. men i dag hvor der er så meget andet på markedet holder den jo ikke vel. så er det kun for at holde dr ilive de vil bare ikke se tiden er løbet fra dem personlig ejer jeg ikke et tv og har ik gjordt det i snart 7 år men jeg er nødtil og have internet for alt kører efterhånden over nettet men hvorfor skal dr have licens for det fatter jeg ikke de kan da bare sætte en kode på og hvis man er intreseret i det ja så bestiller man en kode til det og så er den ikke længere.det kan sgu da ikke værre så svært i år 2013.men så dør dr jo også vil jeg tro


Gæst

#12

2013-02-15 18:32

Godt initiativ!

Gæst

#13

2013-02-15 19:58

Godt arbejde!
Martin Kristensen

#14 Det er jo bare en lang liste af nassere

2013-02-15 23:28

Hvordan dælen havde I tænkt jer, at DR på en meningsfuld måde både skal give indholdt frit på Internettet og samtidig sikre at dem, der bruger det betaler licens?

Gæst

#15 Re: Det er jo bare en lang liste af nassere

2013-02-16 01:16

#14: Martin Kristensen - Det er jo bare en lang liste af nassere

Martin Kristensen alle andre TVstationer kan finde ud af at lave det så hvorfor ikke DR?

Desuden syntes jeg at de tager meget let på deres public service forpligtelser det kan vel ikke passe at lokale private radiostationer er bedre opdateret med vej og vejr end DR P4 og det er de osse inden kl 0600 om morgenen, DR har en "pladespiller" med Mylle til at  køre indtil kl 0600


Gæst

#16

2013-02-16 22:02

DR kan rende og hoppe! Jeg vil ikke påtvinges et abonnement, jeg ikke ønsker.
De kan sende regninger, til de er blå i hovedet.

Gæst

#17

2013-02-20 14:28

Man betaler rigeligt i forbrug og abonnement!

Gæst

#18

2013-02-21 10:51

Kan ikke passe, man skal betale for noget man ikke bruger.

Gæst

#19

2013-02-23 14:04

Og vi må kræve, at udbydere af TV pakkerne bliver på forbrugernes vilkår ikke på selskabernes vilkår, Forbrugerne skal frikt kunne vælge og ikke være tvunget til en selskabs kontrolleret pakke, i vor moderne tidsalder er det en smal sag kun at aktivere de kanaler forbrugerne ønsker!

Man vil jo heller ikke betale for både smør, juise, frandsbrød, kager og mælk hos en bager, når man kommer ind en morgen efter rundstykker, en sådan forretningsmetode ville også, lige som tv-udbydernes pakkediktatur være en uanstændig forretningsmodel!

En syg politik, at man skal betale for 5 eller 6 uintresante TV-kanaler, for at få en enkelt eller to kanaler man er intresseret i.
Vælg et brugernavn

#20 Emne

2013-04-14 18:31

Rasmus Bryggers kamp mod DR er hyklerisk, forleden var han inviteret af DR og han mødte op på DR programmet vogternes råd og talte liberal alliance ungdoms sag. Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt. Betal dog den licens, så vil du være mere troværdig næste gang du optræder på DR og du slipper alligevel aldrig for at betale.
Kenneth FC

#21 Det er jo fuldstændig absurd det her

2013-05-16 10:21

Uanset hvordan man vender og drejer det, så bryder Liberal Arrogances formand loven. Lighed for loven er et helt afgørende retsprincip og derfor kan jeg ikke se det på andre måder end, at Rasmus Brygger bare er en klovn, der fordi han er politisk aktiv vælger at bruge en dårlig sag til en misforstået politisk kamp. Men lad os lige køre tanken videre med, at man skal omgås retsprincippet om lighed for loven. Jeg er modstander af hastighedsbegrænsninger. Betyder det så, at jeg kan tillade mig at køre mere end 200 km i timen og ikke skal betale en bøde for at overtræde loven? Hvis jeg er modstander af våbenloven betyder det så, at jeg bare kan tillade mig at gå med pistol og ikke skal betale en bøde for at overtræde loven? Send Rasmus Brygger i RKI Kreditinformation og spild ikke mere tid på den her såkaldte politiske kamp. Men jeg vil da sige, at det må blive et fantastisk samfund, hvis Liberal Arrogance får absolut flertal. Så kan vi få et samfund, hvor man ikke har fælles spilleregler og er der nogle fælles spilleregler, man ikke er enig i, så kan man bare lade være med at følge dem. Det er jo tilsyneladende fuldstændig urimeligt, hvis det får konsekvenser!!!
Laura A.

#22 Ja støtter Rasmus

2013-08-08 12:19

Ja jeg støtter Rasmus... De er svindlere og tvinger folk til at betale ekstra skat på indirekte måde så held og lykke med det Rasmus

Gæst

#23

2013-08-13 23:37

Jeg er også træt af at jeg i rigtig mange år, nok over 40, har betalt for noget jeg stort ikke har set siden der kom konkurrence påtvinge området og jeg mener også kun man skal betale for det man ser og høre. Men,men,men, til gengæld mener jeg at folk der sidder i folketinget skal være lovlydige borger så derfor mener jeg at Rasmus Brygger bør forlade dansk politik da han som politiker ikke overholder danske love. Han bør som alle andre bruge hans demokratiske rettigheder til at ændre loven, om nogen, og ikke drive selvtægt, så ud med ham. Han er en simpel tyv og bør straffes som sådan

Gæst

#24

2013-08-17 06:51

Det er for dårligt!
karin

#25 Re: Betal dine regninger

2013-09-30 22:12

#5: Mark T. - Betal dine regninger

kære alle tv seer. Er i klar over at i betaler muligvis dobbelt licens til dk radio? Uanset om i har you see eller tdc home trio eller anden tv udbyder. Så snart i har dr 1 og dr 2 i jeres pakke betaler i licens via jeres udbyder.

Det er der ikke mange som ved heri dk. Kontakt jeres tv udbyder og spørg dem om de har en aftale med licenskontoret.De vil med stor sandsyndlighed svare ja til at de har dette.

Jeg går i hvert fald i retten med dette og kræver mine penge tilbage, som jeg har betalt for meget igennem årene!