Frifind Lars Bo Lomholt!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Frifind Lars Bo Lomholt!.


Gæst

#276

2013-02-01 20:21

Der burde laves helt nye regler omkring hundehold i Danmark. Muskelhunde burde accepteres, der burde være kørekort til personer der ønskede muskelhunde, for at være sikker på, de ikke skal bruges som status symboler-

Gæst

#277

2013-02-01 20:42

This man is a hero. He showed the world, how humans should be. If everybody would be like him, this world wouldnt be so cruel. Danemark can be proud of policeofficers like him. There should be more of him

Gæst

#278

2013-02-01 20:55

han er en heldt. bare der var flere som ham.

Gæst

#279

2013-02-01 21:08

Det ender jo med vi aldrig kan gå ture med vores hunde mere. For hvad kan der ikke ske. Hvad med træningen - der er da tit hunde der kommer op at toppes uden der er agressivitet med i det. Men går der så betændelse i et sår - Ja så er der da en del hunde der skal aflives!!!! Respekt til politimanden for hans indsats.Forresten er jeg selv blevet bidt af en gravhund - endda to gange af den samme hund.Jeg kunne ikke bruge min arm i tre uger derefter. Hvor er den forresten henne, der bed Thor???


Gæst

#280

2013-02-01 21:17

urimelig lov. alle hunde-ejer ved at man kan risikere at 2 fremmede hunde skal se hinanden AN-når de mødes, derfor har man dem i snor, på afstand så de kan finde ud af det nye bekendt-skab med den anden hund. politimanden med sit hjerte så stort,for en fremmede hund, der var på døds-gangen UHH--det berørte jo alle,selv mig som vovse-elsker, somme tider må man bryde-loven med stort-risiko, når, regeringen ikke har talt med sagkyndige om den lov der skal gældes for at blive

Gæst

#281

2013-02-01 21:21

the man is a hero - please, denmark, think about your dog-laws.

Gæst

#282

2013-02-01 21:24

Lars Bo er det fyrtårn, der bør lede vi andres handlinger over for dyr, som er uden stemme og derfor ikke kan sige fra overfor vi menneskers idioti!!!

Gæst

#283

2013-02-01 21:25

Du bist ein Held und Helden müssen unterstützt werden.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-02-01 21:26



Gæst

#285

2013-02-01 21:31

godt gået kære politimand, der er mennesker iblandt, ja der er sikkert rigtig mange håber jeg, men i disse tider hvem tør gøre noget sådan og så være i fare for at miste jobbet. TILLYKKE

Gæst

#286

2013-02-01 21:35

Lars, du bist ein wahrer Held!!! Hut ab vor diesem Mann!!!Ich wünsche dir alles erdenklich gute in deinem Kampf mit der Justiz und wir alle stehen hinter dir!!!Das Gesetz muß dringend abgeschafft werden!!!
Gæst

#287

2013-02-01 21:37

Lars det er helt fantastisk, at du har reddet denne hund fra en ualmindelig tåbelig hundelov, du har ikke bare tænkt men handlet med hjertet. Hver dag kommer hunde op og toppes, så hvis denne hundelov skulle udføres hver gang, er der mange hunde, der skulle aflives hver dag.
Du burde indstilles til en medalje.
Og kan vi så få denne hundelov ændret NU.
vibsulv

#288 Re:

2013-02-01 21:47

#276: -

hej, alle hunde er gode i de rigtige kærlige hænder, dyr har føgelser, hvis de bliver flyttet og mishandlet flere gange, kan de som os mennesker skifte sind.

Samolite

#289 Godt gået Lars Bo Lomholt...

2013-02-01 21:52

Der var engang en meget klog mand (min mofar) der udtalte adskillige gange;
"Jo mere jeg lærer mennesket og dennes adfærd at kende - jo mere kommer jeg til at holde af min hund!"

Ja, denne citat kan du/I så tolke på som i lyster, men min morfars mening med denne sætning var at han oftes blev forarget over hvordan mennesket opfører sig - blot fordi man kan!

Det er utrolig trist at Lars Bo er sat i en situation nu hvor han risikerer alt, fordi han ville redde et andet væsens liv. Såvidt jeg har forstået på hele denne kedelig sag, så er Thor blevet angrebet af en anden løsgående hund hvorefter han reagerer ved at forsvare sig ved at bide/markere igen, fordi han selvsagt blevet forskrækket og overrumplet. Det er vel også en menneskelig reaktion, vi reagerer også ved at slå fra os, eller ringe efter politi mv. Den mulighed havde Thor ikke - han kan jo ikke snakke...

Thor har på ingen måde kunne forsvare eller forklare sig om det hændte, derfor er jeg så overvældende glad for at der findes personer som Lars Bo, som er villig til at stille op og forsvare den svagtstillede hund i en grotesk situation..

Et stort hjertvarmt tak fra mig (og min hund) til dig Lars Bo :)

Måske det var på sin plads at vedkommende med den løsgående hund stod frem og anerkendte sit ansvar i denne sag, for det er jo vedtaget at hunde skal føres i snor!!

Gæst

#290

2013-02-01 22:06

Lars, ich sag es nochmal "Du bist ein wahrer Held"<3
Wir alle stehen hinter dir!!! Das Gesetz muß endlich abgeschafft werden!!!

Solange Menschen denken, dass Tiere nicht fühlen.
müssen Tiere fühlen, dass Menschen nicht denken!!

Gæst

#291

2013-02-01 22:53

jeg er meget glad for, at hunden få lov til at leve hvidere og jeg siger tag til Lars Bo Lomholt, at han sørget for det.
tusind tak Lars
venlig hilsen
Elke, og mine 2 Rottweiler

Gæst

#292

2013-02-01 22:54

Es ist eine Schande, welch zynische Gesetze Dänemark noch hat. Alles muß gleich tot gemacht werden,nicht? Und wenn endlich einmal jemand Rückgrat zeigt, verliert er womöglich noch seinen Arbeitsplatz. Ihr solltet stolz sein, wenigstens ab und zu einen Helden zu haben, wie Lars Bo Lomholt, und nicht solche Massentiermörder, wie Euer Per Schaap, Euer Amtstierarzt, und Dänemarks SCHANDE!

Gæst

#293

2013-02-01 23:07

Didn't Danmark realised, that the rest of the civilized world points fingers at you? Your law depending on animals seem to be left overs from middle ages. Lars, you did the right thing, my compliment! All the best for you!

Gæst

#294

2013-02-01 23:11

vraîment, en ami des animeaux avec courage!

Gæst

#295

2013-02-01 23:11

Dieser Mann hat ein Herz für Tiere und dafür darf er nicht bestraft werden. Im Gegenteil , dafür sollte er einen Orden bekommen

Gæst

#296

2013-02-01 23:27

Han följde sitt hjärta o gjorde en god handling.
Man kan inte bara avrätta en hund för att han bet en annan hund, ibland slåss hundar å råkar bita varann. Man måste se omständigheterna runt detta. Skulle en hund va för agresiv kan den dömmas till munkorg, Det är då ägarns ansvar att fullfölja detta. Ägaren bär alltid ansvaret för sitt djurs beteende.
bent

#297 Re: Politiet er den udøvende magt, det er ikke den enkelte betjent der sætter dagsordenen i et retss

2013-02-02 00:05


Gæst

#298 Re: Re: Politiet er den udøvende magt, det er ikke den enkelte betjent der sætter dagsordenen i et r

2013-02-02 00:13

#297: bent - Re: Politiet er den udøvende magt, det er ikke den enkelte betjent der sætter dagsordenen i et retss

Det var godtnok kedeligt at være kommet i mindretal når det gælder min mening om at opretholde Danmark som et retssamfund... det lyder som om vi er på vej mod en styreform som vi ellers fordømmer !

(altså hvis flertallet skal bestemme)


Gæst

#299

2013-02-02 00:35

Helt rätt de han gjorde!

Gæst

#300

2013-02-02 00:35

This man did, what Danish law is not able to do: the right thing! Justice for the man and the dog! How can a civilized nation act so barbaric?



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...