Frifind Lars Bo Lomholt!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Frifind Lars Bo Lomholt!.


Gæst

#151

2013-02-01 10:01

Normalt betragtes det jo som lovligt hvis mennesker bryder loven for at redde livet. Thor havde ikke den mulighed selv så Jeg kan kun have respekt for den mand som risikerede sin egen dagligdag for at give hunden lov til at redde livet.

Gæst

#152

2013-02-01 10:03

dejlig at der findes et menneske med hjertet det rette sted

Gæst

#153 Politiet er den udøvende magt, det er ikke den enkelte betjent der sætter dagsordenen i et retssamfu

2013-02-01 10:07

Jamen man kan altså ikke bare gør som man SYNES og så forvente det er iorden. Jeg synes det er meget alvorligt at politiet begynder at dømme og dermed også mener de har retten til at frifinde, her en hund... det er det vi har retssystemet og lovgivningen for. Politiet er den udøvende magt, det er den lovgivende magt og domstolene der fastsættes reglerne, politiet er her såmænd kun for at stå skoleret og gøre hvad lovgivere og domstole giver besked om. Det er forkasteligt det der er sket, at det er en betjent der har udført denne gerning viser bare at han ikke er loyal overfor sin arbejdsgiver og dermed overfor os alle. Jeg håber virkelig at sådanne personer ryger ud af det tilligehvert han engang blev betroet og som han har vist sig særdeles uværdig til... MERE ER DER VIST IKKE AT SIGE OM DEN SAG !

Gæst

#154

2013-02-01 10:17

Få nu den lov ändret! Og se til at Lars IKKE bliver retsforfulgt!

Gæst

#155

2013-02-01 10:19

Vi må jo gøre noget NU!

Gæst

#156

2013-02-01 10:23

Lars Bo Lomholt er i mine øjne en helt, som risikerer sig eget job på grund af sin overbevisning. Selvfølgelig skal han frifindes.
Mig

#157 han er ik dømt endnu

2013-02-01 10:29

forstår ik at i skriver frifind det er meget misvisne..

Gæst

#158

2013-02-01 10:32

Lars did what was right. Danis state does what is wronh, immoral and inhuman. Lars is en averyday hero, Danish decisionmakers criminals who belong to prison. Scandinavia is famous for equality, consideration; posotove and humane values. Denmark spoils the reputation of all Scandinavia. Keep on fighting against laws which kill your family and take your friends, do not accept Denmark turning into a dictatorship!

Gæst

#159

2013-02-01 10:33

Manchmal müssen Menschen ungewöhnliches tun um auf unrecht aufmerksam zu machen auch wenn dies auf Unrecht beruht.Ich sehe aber auch ein Menschen der ohne Rücksicht für einen Hund sein bisheriges Leben aufgibt, für Herrn Lars Bo Lomholt wird nichts mehr in seinen Leben sein wie bisher.Mit Respekt verneige ich mich vor ihm und wünsche ihm alles gute.

Gæst

#160

2013-02-01 10:34

Selvfølgelig skal han ikke straffes.

Gæst

#161

2013-02-01 10:35

Du bist ein HELD!!!!!!!!

Gæst

#162

2013-02-01 10:35

Lars burde ikke bare være fritaget for straf, det burde være et krav, at han forbliver i politiet. Betjente som ham med en høj menneskelig moral er hvad det danske samfund har brug for.

Gæst

#163

2013-02-01 10:47

hvis jeg var hende med den lille hund der kommer farende uden snor som jo er ulovligt vilde jeg trække den anmeldelse tilbage så hun kan få ro i sindet
eller kom frem og forsvare dig

Gæst

#164

2013-02-01 10:49

Hvis enhver traf sine beslutninger på et højere etisk grundlag, og undlod at handle mod bedrevidende, ligesom LBL, så så verden lidt lysere ud. Jeg vælger at tro på, at LBL har haft det informationsniveau i sagen her, der satte ham i stand til at vurdere situationen korrekt og handle i overensstemmelse dermed.

Gæst

#165

2013-02-01 10:49

Selvfølgelig skal Lars Bo Lomholt ikke straffes.... Istedet synes jeg, at han skal stå i spidsen for det dyrepoliti. vi mangler her i Danmark.... M.h.t Thor... Han skal da ikke straffes for, at der var en anden hund der bed.Jeg kan simpelthen ikke forstå hundeloven.

Gæst

#166

2013-02-01 10:57

Jeg mener at efterhånden som sandheden kommer frem så er det en barmhjertighedsgerning overfor en gammel rar hund der i provokation forsvarede sig. Han skal have lov at leve resten af sit hundeliv i fred og ro uden at blive aflivet.

Gæst

#167

2013-02-01 10:58

Hundeloven er en fejl, at komme våben i hånden på de mindre begavet og jeg kalder det racisme mod dyr
Betina

#168

2013-02-01 10:59

Denne latterlige hunde lov, beviser kun at den kan få selv de mest lovlydige, til at være ulovlige.

Gæst

#169

2013-02-01 11:03

RESPEKT!!!!!!

Gæst

#170

2013-02-01 11:12

Et godt inituativ.

Gæst

#171

2013-02-01 11:12

Støt LarsBo ....der er stadig håb for dyrene i Danmark når mennesker vælger at følge deres hjerte og sætter egne interesser til side....Personligt er jeg DYBT taknemmelig for at han er til....han har sat fokus på ting der er gemt væk...Skriv under og del...TAK

Gæst

#172

2013-02-01 11:19

En person som ikke kikker sig for når han går over gaden og bliver kørt ned, bliver bilisten dømt?
Nej, så længe han/hun overholder loven går bilisten fri.
Når en hund ikke er i snor, må det være på dennes hunde ejers ansver hvis der sker noget, og denne må blankt acceptere hvis denne hund bliver skadet, eftersom ejeren har fralagt sig retten til erstatning/krav, samtidigt med at snoren/kontrollen blev fjernet.
Min hund er desværre agresiv og derfor er den ALTID i snor, men kommer der en løs hund som ejeren ikke kan kalde til sig og min hund så bider den, skal min hund så aflives?
At holde sin ejen hund væk er en sag, men at samtidigt sørge for at en anden ukontrolerbar hun skal holdes væk, er nærmest umuligt.

Lars Bo Lomholt, du er en helt, du er en rigtig politi mand, du tør følge dit hjerte og vise det.

Gæst

#173

2013-02-01 11:32

Hvis hans hund var i snor og bider en anden hund der ikke er i snor, er det ejeren af den hund som var løs, der ikke havede kontrol over sin hund og burde tage alt hvad der medfølger. hunden gjore jo bare sin pligt. Går jeg en tur med min hund i snor  forventer jeg da også af min hund at den passer på mig.

aus wien

#174 eviii

2013-02-01 11:34

ein mensch dem ein hundeleben wertvoller erscheint als beruf / geld / ansehen / macht *verneig*

Gæst

#175

2013-02-01 11:34

Der er efterhånden stor afstand mellem mange af de love der vedtages i folketinget, - og den retfærdigsopfattelse der ekstisterer i den danske befolkning. Når en hund bliver angrebet af en anden hund, - så forsvarer den sig. Det er en naturlov.



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...