Nej tak til flere ubegrundede blokeringer på Facebook

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til flere ubegrundede blokeringer på Facebook.

anders sand

#1

2013-01-12 20:52

sjovt ingelise raaberg har skrevet under når der findes screendump hvor hun udtaler hun på en side har anmeldt alle men at der ikke sker noget
Jette grube

#2 Re:

2013-01-15 12:09

#1: anders sand -

Og sjovt som du Anders And altid er efter Ingelise, hvad med du fejede for egne rækker??

Anders Chr Hansen
Underskriftindsamleren

#3 Re: Re:

2013-01-15 16:47

#2: Jette grube - Re:

Så vidt jeg kan se har Anders sand da ikke skrevet under, det er der måske en grund til?

 

Jette grube

#4 Re: Re: Re:

2013-01-16 12:07

#3: Anders Chr Hansen - Re: Re:

nej det kunne jeg tænke mig han ikke havde, da han anmelder folk i stor stil ham Anders And (Sand)


Gæst

#6

2013-03-28 17:46

Slut med forskelsbehandlingen... der er alt for mange der bruger blokeringer til hetz mod folk de ikke er enige med, hvorimod decideret chikane og hetz finder sted for tit uden at der sker noget, trods anmeldelser

Gæst

#7

2013-03-28 21:25

Stop med blokering på grund af indlæg der på ingen måde er stødende, eller truende.Og bloker ikke fordi man udtaler sig politisk kritisk - det kaldes demokrati.
Og stop med at blokere, fordi man søger venskab, måske med en man ikke kender, men med en man ofte støder på i tråde og debatter.... det sker igen og igen,. og er ikke rimeligt.
Gæst til lille Jette igen.

#8 Klovn der fører sig frem

2014-02-01 15:31

Hende der "Jette Grube" er da en klovn der fører sig frem. Åbenbart ikke i et af de mange fake profiler i øjeblikket.