Hjælp med at redde Nikys liv (Hundeloven)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hjælp med at redde Nikys liv (Hundeloven).


Gæst

#1

2013-01-08 22:50

Godt intiativ - Og i ønskes begge to alt det held jeg kan kaste videre ..... Trolle
André

#2 Re:

2013-01-09 10:37

#1: -

Tak Trolle

Maiken

#3 Håber ikke det er for sent??;-)

2013-01-18 14:15

Det er så uretfærdigt at bestemte hunderacer ikke må agere som hunde nu gør og udvise "almindelig" adfærd når de f.eks. bliver overfaldet. Så skal de da bare aflives...prøv at komme ned på jorden og giv Jer tid til at lære nogle af alle disse dejlige hunde at kende, i stedet for at sidde højt hævet over alt og alle og ikke have en snus fornemmelse af hvad det er I sidder og beslutter og effekterne heraf!
De bedste tanke til Niky og hans familie<3

Gæst

#4 Tina

2013-01-30 20:56

Setzt euch direkt mit Fairdog in Verbindung, die arbeiten auch vor Ort in Dk, Ansprechpartner ist Sabine Gradischnig ! Leider kann ich kein Dänisch......
Miss B

#5 Re: Håber ikke det er for sent??;-)

2013-02-01 08:34

#3: Maiken - Håber ikke det er for sent??;-)

Maiken niky er ikke en forbudt hund og undskyld mig men det er IKKE normal adfær at en hund bare angriber :-(

Syntes at det i denne sag er ejer der burde skamme sig man går ikke løs med en hund der ikke kanm med andre hanhunde :-( Syntes sgu det er synd at niky skal lade livet pga sin ejers dumhed...

og lige frem at forlange at andre bare skal gå den anden vej eller uden om når de møder niky uden snor er sgu helt hul i hovedet :-(

Syntes så bestemt at det i denne sag burde være ejer der blev straffet...

Stakkels niky <3


Gæst

#6

2013-02-02 13:52

Døsdommen er afskaffet i Danmark.......!!!!!

Gæst

#7

2013-02-26 10:08

Ved ikke om den stadig er aktiv... ? Men ellers synes jeg den skal trækkes op igen...