STOP UDVISNING AF HADJ !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP UDVISNING AF HADJ !.

i skal bare have pik.. massere af piksen her pikke pik

#1 bare meget pik

2013-01-06 19:55

bare pik i pik piksen kom og besøg mig Hadj jeg ville pisken pik pik dig
Pikkerup

#2 Mere pik til muslimer

2013-01-06 20:00

Muslimer skal bare have pik, massere af pik. Lad ham dog blive så han kan få lidt pik af pikke rup piksen her
Hadj pikkesen

#3 Du skal bare have meget pik. Pikke Rup Piksen

2013-01-06 20:02

#2: Pikkerup - Mere pik til muslimer

jeg klæder mig ud i et svine kustyme og du kan pikke pik piksen mig i bare sort pik pikm pik sort pikkesen pik pia k pik pik

pik pikke rup piksen

#4 Mere pik til muslimer

2013-01-06 23:09

Muslimer skal bare have massere af pik, de lever af pik fra pik pikke rup piksen. Allah er en pik der bliver pikket i røven af jesus, hadj skal ud af danmark pik piksen
Vivi K

#5 Sender jer håb

2013-01-18 23:11

Hej christina,
Det gør mig ondt at høre din og din mands situation. Jeg håber det løser sig eller er din mand blevet udvist?

Håb og tanker Vivi K

Gæst

#6

2013-02-14 23:19

Stop umenneskelige udvisninger i Danmark
Birgitte

#7 Re: Mere pik til muslimer

2013-02-16 14:32

#2: Pikkerup - Mere pik til muslimer

Opfordrer stærkt til at du sletter alle dine svinske kommentarer fra denne underskriftsindsamling .... Du skal lige vide, at der er anmelt til FB om disse opslag.....


Gæst

#8

2013-08-19 02:44

Her er endnu en mest sørgelig sag, med totalt u-menneskelig behandling af en familie, der endnu-endnu-endnu ..... beviser, vores politiske magthavere må have tabt totalt - med-menneskelighed, næstekærlighed, sans for retfærdigt.

Jeg har forsøgt advare, imod hele flokken af danske politiske magthavere, lige siden år 1995, fordi jeg fandt ud af, via socialt virke, hele flokken for mig virker - mere eller mindre - rådne, hvad jeg også kalder, Guds-forladte, som også denne sørgelige beslutning om udvisning beviser. Må alle ansvarlige miste alt magt!

Alt held & lykke til hele jeres familie, og til alle som støtter jer, og med ønske om, I lykkes med, at få lov at blive sammen som familie i Danmark!

Kærligst
Johnny
FB-gruppe: Politisk Fornyelse

Gæst

#9

2013-08-19 03:07

Hvad jeg blandt andet kalder, Guds-forladte politiske magthavere, har her - ved den helt umenneskelige behandling af jeres familie, og med udvisningen af mor Yen Ngoc, endnu en gang bevist, de må været totalt uden indlevelse-evne i, hvordan det er at få splittet sin mest kære familie, ubegribelig & skræmmende for mig, at sådanne menneske-u-væsener, de kan få stor politisk magt!

Jeg ønsker hele jeres familie alt held & lykke fremover, samt med ønsker om, at jeres familie må forblive og leve, forhåbentligt lykkeligt, godt & trygt, i Danmark!

Vi følger med I jeres sørgelige sag & situation, samt prøver støtte jer også på FB-gruppen: Politisk Fornyelse!

Må med-menneskelighed, næstekærligt & retfærdigt sejre til sidst!

Kærligst
Johnny
FB-gruppe: Politisk Fornyelse