Underskrifter mod besparelser på børn i dagtilbud i Aarhus


Gæst

#1

2012-06-04 20:33

Dejligt at der er nogle som vil prøve at råbe politikerne op. Jeg tror ikke at dem der laver besparelserne, har prøvet at arbejde med børn, og ved hvormeget tid det tager

Gæst

#2

2012-06-13 01:50

Fantastisk initiativ
gæst

#3

2012-06-13 11:28

Jeg kæmper gerne for dette, en besparelse der har foregået siden 70érne, nu må den HOLDE

Gæst

#4

2012-06-13 22:46

Er meget glad for dette initiativ er taget! Der må være grænser for hvad vi kan byde børnene.

Gæst

#5

2012-09-19 22:03

Vi ved efterhånden meget om hvilke negative konsekvenser stress har på vores helbred, såvel fysisk som psykisk. Jo mere vi skærer ned, des større bliver presset på både børn og voksne i daginstitutionerne og vi ser flere og flere eksempler på børn, der mistrives pga en stresset hverdag, hvor de ikke får den opmærksomhed og omsorg de har brug for. Undersøgelser viser at flere og flere børn helt ned i vuggestuealderen bliver stressede og triste og begynder at lukke sig inde i sig selv. Det må der sættes en stopper for. Som mor gør det ondt at aflevere mit barn i en ellers god institution, men hverdagen er presset og det kan mærkes. Et opråb - hjælp vores børn, støt vores fremtid! De(n) lider!
Eva Kydzierzykowski

#6 Vi må stå sammen

2012-09-26 23:17

Jeg er mor i Sønderborg kommune og vi bliver presset lige så hårdt. Og som hos jer er det IKKE okay. Vi som forældre må stå sammen lige meget hvor i landet vi kommer fra. Jeg håber på at vi kan støtte hinanden. Kan også se at flere forældre i andre byer råber op om at de har brug for hjælp. Håber at vi alle kan få noget fornuft ind i kommune folks hoveder!

Gæst

#7

2015-12-16 20:59

Fordi jeg ser og mærker som pædagog Hvordan det manglende faglige personale påvirker børns trivsel og udvikling i det daglige. Fordi jeg selv som forældre har det dårligt med at mit barn ikke bliver støttet optimal fagligt og personligt. Det er ikke en rar følelse at aflevere ens barn med.

Gæst

#8

2015-12-18 18:01

Fordi jeg selv har et barn der går i børnehave og et barn som går i skole... Og synes virkelig ikke at det er retfærdigt, at det skal gå ud over dem og andre børn som også går i dagtilbud. Det er meget ærgerligt hvis der kommer flere besparelser!!!

Gæst

#9

2015-12-20 00:34

Jeg ubderskrev denne indsamling fordi, at jeg mener det er forkert at spare på landets fremtidige befolkning. Jeg synes derudover at det er grotesk, at landets pædagoger skal sættes under dette pres, når de i forvejen knokler for, at give det bedste til de små i samfundet.

Uden en god, sund og fornuftig start på livet, vil mange mangle disse fordele senere hen. Det kan umuligt være godt for et fremtidigt Danmark.

Gæst

#10

2016-11-11 13:36

Børn skal have bedre vilkår pæddegogerne skal ikke stress og køres ned.