Støt Hegnsholt. Lejre kommune opfordres til at ændre beslutning

Støt Hegnsholt. Lejre kommune opfordres til at ændre beslutning / Beskeder / Vi lader den lige stå lidt endnu… / Kommentarer


Gæst

#1

2022-05-31 21:15

Øv, at I ikke fik så meget ud af underskrifterne, men ja, det er godt at vise flaget!! Kh. Ane
Lasse Svensson

#2 Re: første og sidste

2022-05-31 22:42

Hmm ja jeg bærer nok en del af skylden, stemte for første gang i mit liv borgerligt.... Grethe saabye virkede rent faktisk som en reel borgmesterkandidat, ikke mindst fordi jeg havde set hendes evne til at samarbejde bredt igennem både tiden med Mette Touborg, og senere Carsten Rasmussen. Derfor fik hun min stemme, også fordi jeg mente at Carstens igennem rigtig mange års til tider egenrådige driftsform skulle udskiftes, ja derfor stemte jeg på Grethe.men også for at kommunens grønne profil skulle bevares. MEN JEG STEMTE IKKE FOR SNÆVER BLOK POLITIK, som selvsamme Grethe Saabye nu står for... så nu ser jeg klart frem til næste valg, hvor jeg stemmer for vores grønne omstilling, og ikke konservative og Venstres luftkateller💪🏻💪🏻💪🏻

 


Gæst

#3 Re: Re: første og sidste

2022-08-30 18:02

#2: Lasse Svensson - Re: første og sidste  

 Godt brølt. Vi er desværre flere, der sprang med på den model - men ikke igen!


Gæst

#4

2022-08-31 06:55

Jeg er slet ikke imponeret over vores nye "Sorte og kapitalistiske" kommunal bestyrelse. Man starter med at give sig selv lønforhøjelse fra dag 1. Og fortsætter så med angrebet på hegnsholt. Håber dem der har stemt den vej vil stemme anderledes næste gang!.



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...