Øget trafiksikkerhed på og omkring Henriksholms Alle

Øget trafiksikkerhed på og omkring Henriksholms Alle / Beskeder / Savner de lokale politikeres tilkendegivelser / Kommentarer


Gæst

#1 Kommunevalg

2021-10-20 08:09

Enig. Den lokalpolitiker som sætter sig ind i denne problemstilling og forholder sig til løsninger, får min stemme


Gæst

#2

2021-10-24 08:02

Jeg synes man bør undersøge om ikke der på strækningen mellem Ralphs Vænge og Carl von Rosensvej bør indføres 40 km/t zone og bump, der understøtter dette uden at det går alt for meget ud over fremkommeligheden. Og så mener jeg at Henriksholms Alle bør indsnævres, evt. ved at lave nogle egentlige P-pladser til gangbesværede beboere eller af- og pålæsning. Der mangler i øvrigt også flere naturlige og sikre overgange fra Flintemarken og Bøgehøjen til cykelsti og fortov på den anden side af vejen. Der er sikkert andre gode idéer og jeg håber, at dette problem bliver taget alvorligt uanset hvordan kommunalbestyrelsen ser ud efter den 16. november. Men det hjælper nok med flere lokale kræfter! Mvh. Peter Lemmich Kandidat til KV (Konservative) Bor på Carl von Rosensvej 30