RedReMida

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen RedReMida.


Gæst

#1

2016-10-30 06:10

Jeg og min familie har været der og det er bare så hyggeligt og børnene elsker at være der.

Gæst

#2 Re:

2016-10-30 19:45

#1: -  

 Så dejligt at høre!!! Vi er mange som er SÅ glade for at komme på ReMida. Det er en gave til børn som voksne. MANGE TAK


Gæst

#3

2016-11-11 21:09

Fordi det er et bæredygtigt projekt for børn og kreative sjæle. Alle fortjener at det består

Gæst

#4

2016-11-14 15:44

Remida er virkelig med til at realisere dele af folkeskolereformen. Der kan arbejdes kreativt, innovativt og entreprenant, hvilket er noget af det vi gerne vil have mere af i skolen! Det ville være et stort tab for Odense og ikke mindst for folkeskolernes mulighed, for at flytte undervisning i billedkunst, håndværk og design eller innovation og entreprenørskab ud af skolen.

Gæst

#5

2016-11-15 08:19

Fordi jeg mener at genbrug og kreativitet kan være med til gøre verden til et bedre sted.

Gæst

#6

2016-11-15 14:00

Vi har så meget brug for steder som ReMida.

Gæst

#7

2016-11-15 17:45

At vedligeholde kreativitet er vigtig grundpille for vore elever.

Gæst

#8

2016-11-16 09:29

Världen behöver fler ReMidacenter, inte färre.

Gæst

#9

2016-11-18 09:39

Jeg skrev under, da Remida Odense har haft en niche på Ouh, hvor syge børn har kunne søge hen og blive aktiveret mens de venter på operation eller er indlagt i længere tid. Jeg er pædagog på børnehospitalet, og har set hvor vigtigt dette projekt er, for at mobilisere vores børn f.eks efter en operation. Det er en kæmpe hjælp til at få dem ud af sengen, og der er plads og tid til fordybelse, og til at bruge sin fantasi. Vi havde mange børn på børnehospitalet der brugte dette fantastiske tilbud hver dag, og nu da det er lukket ned, er det ekstremt savnet og efterspurgt. Det var for mange børn en del af deres indlæggelse, at kunne fordybe sig i " skrot er godt" og være kreative hele formiddagen. Vi pædagoger på børnehospitalet, håber inderligt at der snart igen kan findes midler til at starte dette fantastiske tilbud op igen.
MVH Dorthe Hvidtfeldt pædagog H.C.Andersen Børnehospital OUH